Gratinirani njoki …

Njoke sicer ponavadi delam sama, ampak tokrat ni bilo časa, pa smo jih kupili. Kakopak smo na koncu, kljub temu, da smo se oblizovali, obžalovali, da jih nismo pripravili sami.

Medtem, ko kuhate njoke v slanem kropu, ki ste mu dodali še žličko masla, na olju prepražite:

naseckano rdečo čebulo in ko fino postekleni dodate
naseckane šampinjone (šest velikih bo dovolj), na koncu pa še
2 stroka česna

Ko dobijo šampinjoni lepo rjavo barvico vržete zraven še narezano gavdo (10 dag), zalijte z decilitrom smetanje za kuhanje, dodate deciliter kisle smetane, pol decilitra vode, osolite in vržete zraven še ščepec žajblja. Brbotate 5 minut.

Njoke odcedite in jih zložite v ognjevarno posodo. Zalijete z gornjo mešanico, obložite z rezinami sira in pečete v prej ogreti pečici (180 stopinj) 15 minut. Nato pečico ugasnete in pustite še cca 10 minut, da se vse lepo uleže, ohladi in prepoji.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

16 Responses to Gratinirani njoki …

  1. M&M says:

    hvala za recept…jutri naredim🙂

  2. Pizdek 69 says:

    njam njam… zdaj mi je jasno, zakaj se je Pirči malo poredil…

  3. Ivan Grozni says:

    Pizdi zgolj v info – reče se lepo izpopolnil!!!!

    Sicer pa tudi ti nisi nek etiopijec😛

  4. Pingback: M&M …jaz in jaz… še vedno jaz .M. » Objave » Še enkrat bi imela prejšnji petek

  5. Vale says:

    Pizdek, pri tem se človek vpraša, zakaj se jaz nisem nič poredila …🙂

  6. Sandi says:

    ti seksaš…😀

  7. Vale says:

    Sandi, malo več izvirnosti bi pa človek pričakoval od tvojega komentarja:-/ … ali morebiti po sebi sodiš😛

  8. Sandi says:

    eh, moral sem spustit eno nizko v pričakovanju žalostnega pirčijevega vzdihljaja.. taki dan je pač..

    ampak
    očitno v miru in sreči prebavlja Dobroto, ki mu jo namenjaš..

    pis😀

  9. vale says:

    Hehe Sandi, nič se ne tolaži, da karkoli prebavlja, ker že par uric veselo pohajkuje s svojim dvokolesnikom🙂

  10. Sandi says:

    trenutno
    iščem nek iskren, umirjen, svetovljanski, lep, nesočen, dostojen in nezavidajoč izraz za “naj se jebe”, ampak ne najdem..😀

    i tata bi, sine..

  11. Vale says:

    c-c-c Sandi, tole je že druga uporaba nizkotnih besed na blogu, boš dobil črne pike, zbrisala te bom in še zaklenila njoke, če bo šlo tako naprej🙂

  12. Sandi says:

    bemtiš, moji občutki do vseh dvobrzincev, ki trenutno brenčijo (medtem ko jaz sekam po qwertyju), so iskreni in enaki.. in iskrenost je treba tolerirat, če že ne nagrajevat..

    njoke pa ne zaklenit, to bi bila uporaba coprniške energije v nehumane namene..😀

  13. Ivan Grozni says:

    evo sem že nazaj. Ni mi lahko spljoh! :>

  14. Vale says:

    Jep, da ne govorimo o tem, da te na mizi čaka kosilo😛

  15. Pizdek 69 says:

    seveda nisem Etiopijec.. bog ne daj…. veš kak pravijo med bajkeri… če nimaš sto kil nisi ded! jaz sem že 90% ded… Can you beat these?!

  16. Ivan Grozni says:

    Z mopedom vred ja! :>

Leave a Reply

