Ovceeeeeee …

Kot že rečeno, živali nam okoli naše votline ne manjka. Smo pa dobili nove sosede. Čez cesto je namreč še en park, v katerem je dosti šoj in fazanov. Gledati fazane v letu je precej smešno, ker so kar obširni in težki ptiči, zato zmorejo le nizke prelete in zgledajo pri tem precej štorasto. Dokler ti ne priletijo v avtomobilsko šipo ali v čeladni vezir (kot se je to dogodilo lepega sončnega popoldneva Volku) ni frke.

Zraven parka čez cesto je jasa in zraven jase ena bajturina, kjer imajo mnogo živali. Do zdaj so na jasi pasli koze, ki so me spomladi, ko sem izvajala jutranji jogging, vedno čudno pogledovale in včasih pri glodanju trave izustile v svojo kozjo brado tudi kakšen: “Meeeeeeeeeeee,” jaz pa sem jim odgovorila z: “Beeeeeeeeeee,” ker sem vendarle ofca, ne pa neka koza.

Včeraj pa je po tistem parku vandral tudi Ključna podrobnost in spoznal nove sosede. Ovce. Z mladički na poskok. Pasle so se brezkrbno na jasi … torej, sosedice, pozdravljene. Upam, da vas ne bo potamanil sosed, lastnik otožno molovskega muuuuuja.

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ovceeeeeee …

  1. Einherjar says:

    Zgolj v informacijo. Lani proti koncu sezone sem tudi jaz s celado sklatil ptica v letu. Na sreco brez posledic meni ali celadi, ce odstejemo udarec moji dragi, ki je sedela za menoj na motorju.

  2. Ivan Grozni says:

    Hvala za informacijo.😛

  3. M&M says:

    ja pol se tam pr vas že nč več ne reče🙂

Leave a Reply

