RSS feed …

Nisem baš neki internetni frik in ponavadi me stvari zadanejo, ko so že vsem ostalim znane. Tako sem si šele pred kratkim naredila, saj sploh ne vem kako se pravilno reče, reader stran … no tisto, ko daš noter RSS feede in te potem na eni strani obvešča o vseh novih objavah, saj veste …

Pri tem sem žalostno ugotovila, da so naši vladni uradi in druge javne službe še veliko bolj neinformirane, kot jaz sama. RSS-a ne omogoča nobena stran od ministrstev, pa tudi GZS in UMAR ne … edino Statistični urad Slovenije. Pa da ne bom pljuvala samo po “naših”, tudi tuje strani, kjer so objavljeni razni razpisi, tega ne omogočajo.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

13 Responses to RSS feed …

  1. had says:

    http://www.google.com/reader/
    tole je najboljsa resitev in pa dodatek za firefoxa, ki te sam obvesca, kdaj je kdo kaj objavil🙂

  2. M&M says:

    to kar ti je priporočal Had, je res najboljša rešitev.minutka dela🙂

  3. Einherjar says:

    jaz imam instaliral RSSOwl, ki to lepo dela sam od sebe🙂

  4. Vale says:

    Ja sej, ker meni ni bil vizualno google reader všeč, sem si omislila nekaj drugega, zdaj pa mi je prav🙂

  5. Vale says:

    Ok pojma nimam niti kako v google reader vtaknit obveščevalec za strani, ki nimajo feeda … a lahko kdo po kmečko in simpl razloži?

  6. M&M says:

    tam ko maš “Add subscription” dodaj samo naslov povezave in klikni Add.

  7. Vale says:

    To že, če ima stran feed, če ga pa nima, mi je pa noče dodat …

  8. M&M says:

    aaaaa, pa res, sem kr preverila, noče je.😦

  9. Karmen says:

    Če želiš kaj več zvedeti o RSS, ti samo vprašaj🙂

  10. Vale says:

    Samo bi želela dodati v googl readerja strani, ki nimajo RSS-ja oz. bi želela vedeti kdaj je kaj novega na njih. Gre za strani naših ministrstev. Ali pa če obrnem vprašanje. Zakaj hudiča te strani nimajo RSS-ja?

  11. ermin says:

    ker so mini-strske?

  12. black says:

    Jest RSS Bandit uporabljam za cca. ~50 raznih feedov. Mogoče mal pretiravam.🙂

  13. Alain says:

    Uporabljam Firefox vtič: Newsfox. Easy brez neke navlake in pregleden. Prav vse pa res nočem imeti na Googlu. Pa dobrodošla v RSS druščini.

Leave a Reply

