Špinačni genovese …

Spet sem čez vikend šnjofala po Trstu. Pri tem, da sem za 25 € nabavila robe, ki bo več kot zadoščala za najmanj 10 kosil, drugič …

Medtem, ko je Ključna podrobnost stal pred polico s tujimi znamkami piv s knjigo v roki, s katero ga najprej sploh niso pustili v štacuno,  in so si ga vsi po vrsti sumničavo ogledovali, kaj točno pa je počel, bo razkril v bližnji prihodnosti sam, sem jaz šnjofala med testeninami in zelenjavo. Pa ne med tistimi testeninami, ki jih ponavadi kupim, torej Barillo, za katero naj omenim, da je sedaj v Trstu, ko je v akciji (to pa je ponavadi vedno), po vseh naših in italijanskih inflacijah za en cent dražja kot pri nas, ampak tisto sveže narejeno in zapakirano, ki jo moraš v roku petih dni od nakupa tudi porabiti. Te njihove domače testenine naravnost obožujem, saj imajo res čisto drugačen okus in se čisto upravično vehementno bohotijo v njihovih hladilnikih in nebodigatreba sem v voziček pobasala domače špagete, katerih cena se zaustavi na 1,46 € za 250g, kar je nemarno drago, ampak, če pa so nemarno dobri.

Seveda je nakup teh lepotcev zahteval tudi premišljeno sestavo omake. Zopet me je iz police nesramno vabila špinača. Tisti majhni zeleni litski, lepi, nič luknjičasti, za ne omembe vredno ceno 0,80 € za kilogram. Pri nas vam bo branjevka na koprski tržnici za 10x večje liste, ki so fajn prerešetani, zaračunala 4,5 € na kilogram.

Torej, na vrsti so bili špageti s špinačo in ker imamo radi pesto genovese, smo ga dodali. Tri zvrhane čajne žličke. Pri tem pozor. Če ne delate pesta sami in ga kupite, lepo prosim poglejte, preden ga denete v voziček, kakšne so njegove sestavine. Večina pripravljenih pest genovese je namreč narejenih iz, namesto oljčnega, sončničnega olja, z dodatkom krompirja. Torej, dajte tisti evro več in kupite takšnega, ki vsebuje oljčno olje in je brez škroba oziroma krompirja.

Špageti so se skuhali v slanem kropu z dodatkom pljunca oljčnega olja v osmih minutah. Medtem sem na oljčnem olju popražila na drobno naseckan strok česna (pazite, da ga ne zažgete, ker boste dobili grenak priukus in boste rekli, da ne znam kuhati), dodala špinačo, počakala, da uvene in da izhlapi voda, nastrgala nanjo precej muškatnega oreščka, osolila, poprala, vrgla noter kuhane špagete (ki sem jih prej kakopak odcedila), dodala, kot že omenjeno, tri žličke pesta genovese, sveže naribane grana padano (cca eno peščico), dobro premešala in postregla.

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

9 Responses to Špinačni genovese …

  1. Matilda says:

    Ja, nakupovanje hrane v Italiji je čista uživancija:-) Nakupovanje v “delikatesah” pa se ne da opisati!
    Že nekaj let prinašam iz “italijanskih” izletov (no, pa tudi drugih) samo kulinarične suvenirje.
    Ko sem nakupovala na Bolonjski tržnici so me zraven še nahranili. Čim sem malce postala in se obotavljala pri izboru (salaminov in sira) sem dobila košček:-). Najhuje pa je bilo pri izboru tortelinov…No, na vlaku sem imela dodatno torbo z dobrotami, naslednjo nedeljo pa kosilo bolognese.
    Vikenda v bolonjskih restavracijah pa ne bom niti opisovala (ker sem že vsa slinasta).

  2. Alain says:

    Se pridružujem Matildi. Preden sem spokal v Ljubljano sem tudi sam bil redni obiskovalec Trsta. Zmeraj so se mi cedile sline ob pogledu na njihove delikatese in mesnice. Pač znajo. Zdaj grem bolj poredko a tudi nekaj let pozneje nas še vedno našibajo… skratka slastno že na pogled. Pri nas smo sicer napredovali a sumim, da bomo zmeraj korak ali dva zadaj.
    Ohhh… ko bi le bili zdaj ti tvoji špageti v mojem loncu…

  3. vale says:

    Bom enkrat poslikala vse te njihove testeninske umetnine.

    Mene še vedno najbolj fascinira v trgovinah sveže pečen pršut, ki ga režejo na roke, pa šunka divjega prašiča, prav tako narezana na roke … mmmmm, pa kako diši. Pri nas že sanitarna tega ne bi dovolila, kaj šele, da bi se kdo spomnil to na roke rezat.

  4. Alain says:

    Ja definitivno so mojstri. Pa kako so natrpane tiste male delikatese, pa same dobrote. Še dobro, da si omenila šunko, ki smo jo pri nas degradirali na neke prešane ostanke mesa v kvadratni obliki. Edino kuhan pršut je zame prava šunka.

  5. Pingback: Kuhanje, inflacija in kreativnost … « Ukročena trmoglavka …

  6. Ovca says:

    Danes preizkušeno in pomljackano! Odličen recept!

  7. Vale says:

    @Ofca, hvala🙂

  8. Matilda says:

    Ja, če, bi Španci imeli našo SuperSanitarno bi bili recimo prikrajšani za tapas bare (evo pa sem že spet slinasta).

  9. Vale says:

    Matilda, potem pa tukaj nekaj zate🙂

Leave a Reply

