Kičast Weissbier …

Sem ljubiteljica pšeničnega piva. Med mojimi najljubšimi je Franziskaner weissbier, iz Lemga pa sem seveda pritovorila tudi nekaj primerkov zase, med njimi tudi Paulanerja.

 

 

 

 

 

 

 

Pri tem pa vam moram priznati še nekaj, za kar me je sicer sila sram, ampak nisem si mogla pomagati. Zvečer v pivnici, sem dobila Erdingerja serviranega v kozarec, ki je na sliki. Kriv je lastnik pivnice, ki je kliknil na dno kozarca in trararaaaaaa, na šanku se je zabohotilo najbolj kičasto pšenično pivo kar sem jih kdaj videla in pila.

Seveda je kozarec pristal v moji torbici. Res nisem hotela, kesam se, to se mi še ni zgodilo, ampak vse je enkrat prvič in zadnjič … zdaj je kozarec v votlini in vsake toliko zasveti …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

2 Responses to Kičast Weissbier …

  1. Ivan Grozni says:

    Iluminativna fotka je seveda plod vešče roke Ivana Groznega.
    Bolje da drugič napišeš te stvari, ker če ne te bo CC Cyanide Commonwealth NP BP FU licenca doletela😀

  2. Vale says:

    Aha. Pripadajo ti kar trije CCC-ji, ker si tako lepo fotko našklocljal s ceneno trotl mašino v dveh poskusih. Pih. Zraven si lahko zarolaš tudi CCCje🙂

Leave a Reply

