Nadaljevanje izplena …

TEGALE namreč …

V Lemgo smo prispeli malo pred deseto dopoldan, kar je pomenilo, da imam več kot dovolj časa, da si ogledam to majhno mesto in vmes nabavim kakšno flašo, dve, deset iz seznama, ki ga je Ključna podrobnost vtaknil v moj žep, preden sem odšla.

Že takoj po stotih metrih sprehajanja se mi je na obraz prikradel velik nasmešek, saj sem ugotovila, da je malo naprej od hotela alko šop, v katerem so se bohotile razne steklenice alkoholnih zvarkov, med njimi tudi piva, na urniku pa je pisalo, da zadevo odprejo ob 11.00 in je odprta do 23.00. Torej, nazaj grede, ko bo štacuna že odprta, kupim par flaš in zadeva je rešena.

Ob 13.00 vehementno odprem vrata prej opisane štacune in obstojim z odprtimi očmi in usti. Gledam malo naokoli, pogledam še enkrat na vrata in ugotovim, da to ni alko štacuna, ampak stavnica, ki vabi svoje goste z izložbo, kot sem opisala. Ekhm, no prav, še dve uri časa imam, grem jaz iskat drugo štacuno. Ampak kam? Ogledali smo si cel Lemgo, nihče se ne spomni nobene štacune. No prav, grem jaz še enkrat v izvidnico. Hodim, gledam, nikjer nobene štacune. Nič, bo treba pač vprašat:

“Ekhm, Entschulingung Sie, Ich suche eine Selbstbedienungsladen.”

Prijazna tetka malo razmišlja in me usmeri. Iščem, gledam, nikjer nič, ko mi po ponovnem vprašanju natakar pove, da stojim pred štacunu. Aha. Vzamem voziček, stopim noter in ugotovim, da je to ena taka diskontna zadeva v stilu naših Lidlov in Hoferjev in da primorejo le neko njihovo pivo v plastenkah, ki ga jaz ravno ne bi tovorila v votlino. Šajse. Bemti, a res nikjer v tem Lemgu ne morem kupit piva?!?

Odpujsam do hotela in poskusim, že cela obupana, z receptorko:
“Ekhm, Entschulingung Sie, Ich möchte Bier kaufen.”

Receptorka me začudeno pogleda, odkima z glavo in pove, da tega v Lemgu žal ni mogoče.

“WTF? Kako ni mogoče kupit piva?”

Sledi tekma in po tekmi odpujsamo v bližnjo pivnico. Ker so v njej prisotni tudi domačini, ki nam čestitajo za zmago, izkoristim še zadnjo priliko. Iz žepa potegnem seznam ter vprašam, kje bi lahko kupila pivo za mojega dragega.

Nemci pogledajo v listek, potem mene in vprašajo, če se šalim. Ne, ne šalim se, zakaj? V smehu mi razložijo:
a) Da so vsa piva iz seznama res iz severne Nemčije, vendar se jih v radiusu 200 do 300 km pač ne da dobiti.
b) Da v Lemgu pijejo izključno Herforderja, kar je očitno tudi iz polnih kozarcev, ki stojijo pred njimi in mano.
c) Da v Lemgu ni nobene štacune, kjer bi lahko kupila pivo, ker ga pač oni:
– kupijo v večjem nakupovalnem središču, ki je cca 100 km iz Lemga ali
– pijejo v pivnicah;
d) Da ga tudi v pivnici ne morem kupit, ker nimajo flaširanega, ampak samo točenega.

No, prav. Čudaki.

Ni mi preostalo drugega kot da poskusim na bencinskih postajah. In izplen niti ni bil tako slab, niti pretirano drag.

Mi je pa prijazen lastnik pivnice v torbico stisnil kar zajeten šop pirpodstavkov, sama pa sem čisto po pomoti pritovorila domov še en kozarec.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško. Bookmark the permalink.

5 Responses to Nadaljevanje izplena …

  1. Onkel PEPE says:

    Potrjujem, da v tistih krajih čudaki izrazito dobro uspevajo. Pred leti sem enkrat mrhovinaril v zahojenem gnezdu po imenu Coesfeld in v svojo grozo odkril, da so sredi redna izumili Ruhetag. To je dan, ko je vse zaprto. Oziroma hermetično zadihtano. Z beznicami vred. Ni mi uspelo nabaviti niti skromne piksne pira na edini odprti pumpi, ker se pred mrhovinarjenjem nisem založil s tedanjimi markami, tedanjih šilingov, ki so se valjali po mojih žepih, pa nihče ni šmirglal 5%.
    Če ne bi bil tako žilav, kot očitno sem, bi takrat umrl.

  2. Vale says:

    Kakopak je pa bil kebab na vsakem vogalu …

  3. Onkel PEPE says:

    Ja, in 3x smemo ugibati, kaj bi se košatilo na vsakem vogalu, če bi človek iskal kebab.

  4. Vale says:

    Kameleonka, vprašanje preusmerjeno

Leave a Reply

