V četrtfinalu EHF …

… se bo RK Cimos Koper pomeril z Metalurgom iz Skopja.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

8 Responses to V četrtfinalu EHF …

  1. brane says:

    glih smo čakulali pr marendi..
    naša delafska raja ima ene 400 ojrotov na mesec, in naša fabrika ima tudi rokometni klub ki je konkurenčen v vesoljni evropi.. pa nekako nam ne gre glih skupaj: delafska raja z mizerno plačo, mezdo s katero komaj preživi in vrhunskimi rokometaši ki po naši oceni imajo več kukr 400 /mesečno (tedensko?/dnevno?)

  2. vale says:

    Brane preveč čakulate pri marendi in premalo delate, zato je to tako … da ne govorimo o piru in špricerjih, ki jih zraven spijete …

  3. brane says:

    eeee, sori. napačen naslov. edina napaka ki jo počnem je gobcanje ses polnimi ustmi pr marendi. drgač pa traja moja marenda ponavadi krepko manj kot predpisanih 30 minutk. (tudi ko me občasno vidiš v našem ljubem lokalčku nasproti fabrike me čaka na vratarnici podpisan kartonček z oznako ND.) pive, špricerjev in ostalih alkoziranih pijač ne konzumiram v službi.

  4. vale says:

    Brane, to pa si tako resno vzel, kot da bi jaz resno vzela tvoj komentar … tako kot nisem jaz tista, ki bi lahko komentirala resno špricarje in pivo ob malici ali še kje drugje, tudi nisem tista, ki bi lahko komentirala klub ali pa delavske plače. Tudi, če bi začela s komentiranjem, ne bi nikamor prišli, še manj kaj spremenili …

  5. brane says:

    tisti moj prvi komentar je bil resen.
    tudi drugi.
    ne hodim na tekme, ne podpiram tistih jajc od rokometa.
    na tisto stvar mi gre, če mi kdo reče al napiše da v službi pijem in premalo delam.

  6. Vale says:

    @Brane jaz pa hodim na tekme. Že od nekdaj, prej na Preventove, zdaj na Cimosove. S tem tudi na nek način podpiram rokomet, jajc ne in na tisto stvar mi gre, če zaradi tega hoče nekdo z mano debatirat o stvareh, ki se me pri rokometu ne tičejo in niso v mojem dometu.

  7. brane says:

    oblubim, da ne bom več debatiral na tvojih blogih. vem, da me ne boš pogrešala.

  8. Vale says:

    @Brane, zakaj pa ne bi več debatiral? Izključno zaradi tega, ker se z nečim ne strinjava oziroma želiš debatirat o nečem o čemer ne jaz ne ti nimava pojma?!?

Leave a Reply

