Jebeno sranje …

… res no. Človek končno najde na netu  zadevo, ki mu je blazno všeč in je pripravljen zanjo odšteti solato, ki jo zahtevajo, najde tudi številko, ki jo išče in na koncu ugotovi slednje:

“We continue to expand this list, so if your country is not currently listed, please check back soon.

Seveda Slovenije ni med državami kamor odpremljajo. Jebeno sranje …

Poslala sem jim prijazen mail, pa da vidimo zakaj ne odpremljajo v predsedujočo članico EU, pa še Dimsi je njihov omiljeni prijatelj …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Jebeno sranje …

  1. Onkel PEPE says:

    1. Read this: http://jablonsky.blog.siol.net/2008/01/10/vsekakor-mi-je-ime-srecko/

    2. Osebe, omenjene v točki 1. niso nikoli odgovorile na moj prijazni fax, emajla jim pa itaq nisem mogel poslati, če nisem registriran

    3. Preveri, če se na spissku držav, kamor lifrajo tvoje osebe, nahaja košček sveta po imenu Nauru

    4. Priporočam, da se odguglaš in odguglearthaš na že omenjeni Nauru.

    5. Dante A. je z Božansko komedijo totalno brcnil v meglo.

  2. Vale says:

    Pepe:
    ad1) Nate sem pomislila takoj po tem, ko sem mislila na Ključno podrobnost in njegove prigode z naročanjem.
    ad2) To ti javim čez dan, dva, tri … ko verjetno ne bo nič
    ad3) Ni. Je pa Romunija.
    ad4) Misliš, da bi se odguglala v Romunijo?
    ad5) Saj, zato mi je Divina tako všeč …

  3. Vale says:

    Seveda nihče ni odgovoril ničesar … banda …

Leave a Reply

