It is sweet …

Pošta. Stojim v vrsti, da prevzamem dva paketa, ko zaslišim od daleč hronenje (beri rohnenje, če nisi disklektičen), ki se približuje. Heh, si mislim, tole pa ni nihče drug kot Ključna podrobnost. Rohnenje naredi en krog in potihne. Prevzamem pošiljko, odpeketam iz Pošte, radovedno pogledam izza vogala: “Ha, sem vedela, da si ti.”

Na parkirišču stoji Ključna podrobnost s svojim bjutijem, ki ga je ob sončnem vremenu peljal na sprehod. No, morda je bjuti peljal na sprehod njega.

Fino je, ko po hronenju veš, da se ti bliža tvoj najljubši (Ključna podrobnost, ne bjuti) …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

14 Responses to It is sweet …

  1. Einherjar says:

    Jebitese primorci… Tu pa led kar v zraku visi od hlada. Damn!

  2. Vale says:

    Tudi to se, mislim jebemo, don´t worry😛

  3. Onkel PEPE says:

    Če se ne motim, sem par let nazaj opazoval gospoda Einherjarja, ki je visoko vzravnan v sedlu mopeda smelo prodiral po Cigaletovi, medtem ko so pingvini cepali po pločniku in šklepetali z zobmi. Danes se pa omenja nek led ipd.

    Kam plovemo…😦

  4. kamelonka says:

    No ja no… vseeno sem potihem upala, da meni tega ne bo potrebno nikoli doživeti – pa čeprav se sliši sweet. Vedno manj upanja mi ostaja.🙂

  5. Ivan Grozni says:

    @ kameleonka: saj ti ne bo treba. Kolikor mi je znano, si dotična oseba ne bo omisila Ducatija, tako da bo rohnenje v tvojem primeru bolj brnenje. :>

  6. Vale says:

    Ja Onka, pri tebi bo delalo boj zzzzzzzzzzsssssssszzzzzzz …. sploh ga slišala ne boš HUG

  7. kamelonka says:

    Eh, ga bom pa zato videla!

  8. kamelonka says:

    Vidva pa res znata človeka potolažit, ni kaj!

  9. Vale says:

    Kamelonka, zadnji čas, da prideš dol in te peljemo en giro z vespolino. Ta šele ima zvok, tak kjutkano prdeči prprprpr spušča🙂

  10. Onkel PEPE says:

    Pol je pa Vespolina mogoče kaj z mano v žlahti?🙂

  11. Einherjar says:

    Eh Pepe… pogresam zimsko voznjo… Zal je novo delovno mesto namesto 4km skozi center, 15km po obvoznici od doma. In glede na stanje mojih kolen se moram z mojo Valkyro strinjat, da ni najbolj pametno da bi se vozil.

  12. Vale says:

    Ein, priznaj, star si. In to še malo več kot jaz😛 … kolena te jebejo, zebe te, pa še strinjat si se začel.

  13. brane says:

    klinc, sesauc ma prazno btrijo in dela samo neki ck.. ck.. ck..
    modra zverina je v rifuzi in se prpravlja na dirkaško sezono.

  14. Einherjar says:

    Vale: Jaz? Star? nikoli.

Leave a Reply

