Be my sweet …

… včeraj ne bi niti pomislila, da je Valentinovo, praznik razprodane ljubezni in kiča, pa sem se med časom kosila v ljubljanskem vele centru, še malo sprehodila po štacunah (samo sprehodila, kupila nisem nič), da prej mine do naslednjega sestanka. V vseh štacunah so moški na veliko zapravljali za modrce, spodnje hlačke, majčke v rdečem in podobne zadevice. Ko sem videla prvega, ki je spraševal trgovko, če imajo manjši modrček in ni vedel katero številko njegova madam nosi, mi še ni kliknilo, ko pa jih je bilo naokoli vse polno in ko sem začela še razmišljati zakaj hudiča je razstavljeno perilo večinoma rdeče barve, mi je proradilo … Valentinovo je … How low can you go?

… no zvečer pa ga je pobiksala še Mama Zinka, ki me ni poklicala ob dogovorjeni uri, ker je mislila, da sva na kakšni romantični večerji. Ko sem ji razložila, že n-tič, naj kaj takšnega od mene oziroma naju ne pričakuje, ker ne dava na to prav nič, je bila zopet malo razočarana. Pojma nimam zakaj, tudi ona ni vedela, ampak, če pa že vsi, ne ve zakaj ne bi še midva …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

One Response to Be my sweet …

  1. kamelonka says:

    Če se že mora kaj praznovat, potem naj bo to gregorjevo, ko se prički ženijo…
    Na tematiko valentinovega sem pa zadnjič na vlaku slišala en zanimiv pogovor med dvema smrkljama… Če utegnem, postnem na blog!

Leave a Reply

