Marmelade …

… in to kakšne.

… Tamara mi je malo pred novim letom pritresla tri kozarce marmelad, ki jih je sama pripravila (marmelade, ne kozarce). Do nedavnega je stala na hladnem (beri na balkonu; marmelada, ne Tamara; no, če sem čisto natančna, so stali na balkonu, ker je tam trenutno hladno, kozarci marmelade, ki mi jih je pred novim letom prinesla Tamar).

Prejšnjo soboto pa mi je zadišal popečen toast z maslom in marmelado. Pa sem ga odprla. Prvi kozarec. Dišeče, fine, ravno prav sladke marmaleda iz kutin. “Še angelčki bi jo jedli, če bi usta imeli”, bi rekla Mama Zinka, jaz pa sem izustila samo: “Mmmmmmmmmmmmm.” Potem je prišla na vrsto figova: “Aaaaaaaaaaaaaaaaaa.”

Danes. Danes pa sem pekla palačinke. Na vrsto je prišel tretji kozarec. Kutine z mandarinami. Vam povem, še angelčki bi jo jedli, če bi usta imeli. Kaj tako dobrega pa še ne in še paše.

Se še priporočam. Odlično. Za vse prste polizat in vse palačinke in toaste namazat.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

3 Responses to Marmelade …

  1. kameleonka says:

    Premišljujem in premišljujem, pa se nikakor ne morem spomniti kdo mi je pred časom obljubljal kozarec domače figove marnelade?! Morda izvem ob naslednji seriji vkuhavanja!😉

  2. Vale says:

    Ponavadi mi Tamara prinese fige, da naredim marmelado, ki jo potem razdelim naokoli. Letos je namesto fig prinesla figovo marmelado. Postregla jo bom istočasno s peresniki🙂

  3. kamelonka says:

    🙂

Leave a Reply

