Reklamni debilizem …

… nekaj je o tem pisal že Kjučna podrobnost in bo kar držalo.

Ob tistem minimalnem zapravljanju prostega časa ob TVju pač ne morem mimo njih. Do sedaj mi je bila zmagovalka med najbolj debilnimi reklamami tista za čaj Teekanne, ko je nek bebec oblečen v čajnik in nataka bejbi čaj, medtem ko se ostale bejbe čudijo kdo za vraga to je in natankana bejba reče: “To je moj Teekanne.” Iz protesta ne kupim več tega čaja, čeprav mi je bila njihova zimska varianta prav všečna.

Takih protestov se je zadnje čase, zaradi debilnih reklam (seveda pa pri tem dopuščam možnost, da sem debilna jaz, ker jih očitno ne razumem in so mi glupe) nabralo kar nekaj. Eden je zajemal tudi Lekadol, zaradi pjevajoče in plešoče ženske oziroma v drugi različici moškega, ki skače pred subjektom in ga po mjuziklasto prepričuje, da je lekadol +c dober za zdravje. Mogoče že, za duha pa ne, ker kravžlja živce (reklama, ne lekadol). Mogoče so dobili inspiracijo od tele ali pa tele … ampak ni niti njun približek.

Zadnja debilna, ki sem jo šele včeraj uzrla na TV, čeprav mi je bilo pojasnjeno, da niti ni tako nova, pa je Sparova “cene padajo” s tistima dvema nočnima čuvajema od katerih eden mljaksa jogurt, drugi pa debilno gleda naokoli od kje hrup.

Seveda obstaja samo ena rešitev. Da nehem gledati reklame. Drugače bo protestna lista postala takšna, da ne bom več kupila nič nikjer.

Hmm, mogoče pa samo znižujejo inflacijo, ki jo povzročamo potrošniki?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

7 Responses to Reklamni debilizem …

  1. Alla says:

    Meni je poleg naštetih zelo “ljuba” še tista ko gre neki družinski ata ven na dež lovit cucka. Menda je za aspirin ali pa kaj podobnega. Vsem tem reklamnim “mojstrovinam” se mirno pridružijo vse debilne reklame, kjer ženske vlečejo iz torbic (celo v gledališču) cele doze pralnih praškov in hvalijo njihove kvalitete.
    Vse te reklame so že prav žaljive za inteligenco povprečnih Slovenčkov, kamoli za vse tiste, ki premorejo še kakšno sivo celico več.

  2. Karmen says:

    Ampak, ko pa ji gospod čajnik tako ljubko in skrbno popravi dekco🙂

  3. Onkel PEPE says:

    Ko smo ravno pri tem, a mi lahko kdo pojasni, zakaj je treba na pinte zlivat cele galone modrikaste vode?

  4. kameleonka says:

    Uh! Una je šele luštna, ko se gre “srček” ven igrat s psičkom, da bo bejba medtem lahko pomila posodo. Avtorju te reklame bi bilo treba amputirati glavo!

  5. jackie says:

    zgleda, da ti oglasi vseeno delujejo – če ne drugega, nas *razpizdijo* …

  6. brane says:

    meni so najljubše reklame za pralne praške. ceu film lahko prespim, tudi če rambo in švarceneger skep igrata.. samo tisih reklam za praške ankol ne smem spregledat.

    mehčalci, trdilci in mehka voda se lahko skrijejo..

  7. Vale says:

    @Pepe, morebiti gre pa za modro kri, kdo bi vedel🙂
    @Brane a vibrator si že prodal?
    @Kameleonka, tale s srčkom, ki šeta ščene mi pa na srečo ni poznana.
    @Alla tisti družinski ata je skoraj isti kot pjevajoča krava in pjevajoči bik za lekadol …

Leave a Reply

