Biti ali ne biti …

… pijan …

… na vse skupaj me je spomnila Ženska.

… večinoma sem tista, ki med vikendi, ko se odpravimo ali v omiljeni kafič ali na kakšno drugo žurko, vozim. Vozim zato, ker pač ne spijem toliko, da bi napihala. In potem se včasih slišijo komentarji v stilu:

“Ma si smotana, da se pustiš vedno izkoriščati, da voziš.”
“Jaz že ne bi pustila, da vedno jaz vozim.”
“Zakaj pa vedno ti voziš?”

1. Nikoli se ne pustim izkoriščati nikomur in nikjer.
2. Prav.
3. Zato, ker se ga v 99% ne napijem. Ne napijem se ga ne zato, ker vozim (v končni fazi lahko vzamemo taksi ali kje prespimo), ampak ker mi enostavno ni do tega.  Pač mi je čisto kul preživeti čas v omiljenem kafiču ali kje drugje brez par promilov alkohola v krvi in ne vem kaj je v tem čudnega? Rada spijem pivo, dva, včasih celo tri in to je to.  A je to tako težko razumeti?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Biti ali ne biti …

  1. Schnuy says:

    sem the “designated driver”..no vsaj bila sem dolgo časa. pa tudi sedaj čisto brez tezave sprejmem vlogo. in se otepam enakih vprašanj. poleg tistega “A pa ti res nikoli nič ne piješ? nikoli?”
    pijem – vodo in kavo.
    še kej?

  2. klimbra says:

    Tvoje žrtvovanje…..je milo rečeno……hvale vredno!!!!!

  3. Vale says:

    Klimbra o kakšnem žrtvovanju ti to?

Leave a Reply

