Krč v roki in rdeče oči …

Že od ponedeljka kot največji freak sedim za računalnikom povprečno 12 ur na dan in pišem kot obsedenec … prsti me bolijo, zapestje me boli, mravlje se mi sprehajajo po roki, kapljice za oči ne pomagajo več. Uf, uf, samo še jutri, potem pa malo pavze … moram malo na zrak, če ne bom postala še anemična …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Krč v roki in rdeče oči …

  1. klimbra says:

    Še dobro, da sem te v tem …….delavnem………krču, vsaj za trenutek zmotil!!!!

    Ja……draga moja……..vem……..nismo vsi v penziji….😀

  2. vale says:

    Klimbra, da ti naum rekla tisto kar ti Šnuja vedno reče … kako že pravijo za malo denarja malo muzike … jaz pa pravim, brez dela ni jela … nismo vsi pod srečno zvezdo rojeni, da bi imeli finančne sponzorje, eni smo pač sami sebi sponzor, na kar smo zelo ponosni in nam ni odveč delati vsak dan ob 08.00 do 21.00 z vmesnim dveurnim fraj cajtom, ki ga izkoristimo za kuhanje kosila in simpatične pogovore v dvoje🙂

  3. Onkel PEPE says:

    Jesen stiže dunjo moja,
    Ne miriše vise cviće,
    Zumbul, lale, jorgovani…
    😛

  4. vale says:

    Ovdje kod nas u gradu, stalno lažu, muvaju i kradu. Nema istine i pravde zato ajdemo odavde😛

  5. Onkel PEPE says:

    Izvin’te, molim vas,
    ja nisam iz ovog grada…
    pa bih htio znati
    gdje je, ovako, tu…
    negdje u blizini
    najpogodnije mjesto za samoubistvo?

  6. Vale says:

    Dobar pos’o imas, kume
    ajd’, odnesi sifonjer
    dobar pos’o imas, kume
    imas zuti buldozer

    Pa ti zato lepo srusi
    ovu nasu kolebu
    zapali je, nek se pusi
    i napravi vatru veliku

Leave a Reply

