Kuskus in polenta …

… sta odlična družba, kar sem preverila včeraj zvečer, ko sem si zaželela nekaj koruznega in nekaj lahkega. Polente je bilo še samo za pol kozarčka, zato sem drugo polovico nadomestila s kuskusom in ju vkuhala v slan krop, v katerega sem dela še žličko masla in naseckan strok česna. Tako, ravno prav kremasto zmes sem dobila po petih minutah mešanja, jo posula še z naribanim parmezanom in servirala z jogurtom. Njami …

… seveda nisem vsega poglodala, tako da jo bom danes lepo pogrela v pečici v družbi sira in pancete …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

5 Responses to Kuskus in polenta …

  1. Alain says:

    Izvrstna improvizacija! Res prava coprnica😉 Hmmm … me mika, da bi enkrat poizkusil ta preblisk.

  2. Vale says:

    Vzemi čim bolj grobo mleti kuskus. Res super kombinacija.

  3. Alain says:

    Ma uporabljaš instant kus-kus al kao pravega, nekuhanega? Ker nisem še uspel v trgovini videti kaj drugega kot instant… in še to samo eno firmo. Nasploh sem glede tega še zelenec. Sem delal nekaj receptov s tem in mi je presenetljivo prirasel k srcu.

  4. Vale says:

    Alain, istant polent in instant kuskus. Ni šans dobiti na Obali pravega, dasiravno mi je zdaj prišlo na misel, da ga bi znali v trgovini na koprski tržnici imeti. Grem pogledat🙂
    Drugače pa imaš v trgovini kup instant kuskusev in nekateri od njih so čisto kul. Trenutno na naši polici domuje savojski, proizvajalca, pazi to, ALPINA SAVOI – France.

  5. Alain says:

    Aha … tnx za info. Sem malce pobrskal in načeloma ne bi smelo biti razlike, pač v tovarni ga že oni prej skuhajo.

Leave a Reply

