Plave lučke in rdeče učke …

… že na daleč se je videlo kup plavih lučk, ki niso predstavljale ponovoletnih okraskov ampak modre varuhe nereda. S Fifo sva modrovali:

 

 

 

a) Ali nekoga, ki je spizdil, lovijo.
b) Morebiti je bila res huda prometna nesreča.
ž) Čakajo Klimbro, samo ne na pravem kraju.

Stali so namreč takoj za cestninsko postajo na Brezovici. Ura pa tri zjutraj. Jaz za volanom, Fifa kopilot. Bifty za Fifo v svojem monologu, Ključna podrobnost za mano z nihajočo glavo neznano kam.

Rdeča lizika, možje v modrem, pardon fluoroscentno rumenem. Ustavim, odprem okno in flouroscentno rumen mož mi prijazno strokovno razloži, da imajo akcijo nevemkakšnože ter najprej zaprosi za prometno in vozniško, potem pa mi razloži, da mi pripada, pazite to, pripada, test alkoliziranosti in ali ga nameravam opraviti. Seveda, vehementno odgovorim. Kakopak, komaj čakam, vam na voljo, radostna sem …

Fluoroscentni mož mi opiše aparat v katerega bom pihala, pove naj si folijo iz ustnika odstranim sama in naj piham vanj pet sekund. Pred tem me seveda še prijazno pobara ali sem v zadnjih petnajstih minutah kakšnega pokadila ali kakšen deci spila. Nisem. Torej piham, medtem ko Fifa zaskrbljeno gleda mene in moje početje, Bifty še vedno vztraja pri svojem monologu, Ključna podrobnost pa še vedno išče nekaj tam v prepapadu. Po petih sekundah zadeva zapiska in fluoroscentna prijazna oseba mi pokaže rezultat:

0,00

Medtem, ko Fifa izdavi: “O hvala bogu.” (čeprav vem, da je imela v glavi: “O havala kurcu.)

S fluoroscentnim možem še malo pokramljava o tem in onem (beri o tem, da sem mislila, da koga lovijo), nato pa jo ucvremo proti Obali. Fifa pove, da svaka mi čast, ker sem po treh pirih napihala nul koma nul nul, Bifty pa konča z monologom in skupaj s Ključno podrobnostjo bingljata glavi tja nekam v neznano.

Če človek spije v roku sedmih ur enega kratkega, dva mala pira in enega velikega ter pri tem zaužije še Stipetov čili, zagotovo ne more napihati drugega kot nul koma nul nul.

Sem pa pozabila vprašat fluoroscentno zadevo, če mi, glede na dejstvo, da sem že tretjič v svojem življenju napihala nul koma nul nul, lahko izbrišejo kakšno piko ali dve, ki so mi jih narisali zaradi prehitre vožnje …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Plave lučke in rdeče učke …

  1. Schnuy says:

    Bi si zaslužila kako bonus piko, amapk je pomoje vse pokuril Klibmra in jih je zmanjkalo🙂

  2. klimbra says:

    Mislmmmmmmmmmm….dokaz, da te mašine gulfajo!!!!!!

    0,00……..sej ne morš verjet…..jaz sem si s podobno količino pridelal kar dober strošek.
    Sam zdej mi neki ni čist jasn……jaz nabiram pike k borovnice z grablcami……tebi naj bi jih pa brisal……?????
    Njet fer!!!

  3. Onkel PEPE says:

    Klimbrić, probaj prihodnjič ob srečanju s policisti izvajat tisti stari trik in jim že od daleč prisrčno momljaj:

    “Lubica, ssssssssamo… hk… tri… hk… pirčke…”

    Pol jih pa še posliniš in zmaga je tvoja!

  4. Vale says:

    Klimbra ne pretiravaj v kontra smer kot ponavadi. Ko boš ti šel iz žura z dvema malima in enim velikim pirom v riti, tudi ne boš napihal …

  5. klimbra says:

    Vale….to ti misliš……..

    Verjela al pa ne….meni spe samo z velikimi količinami brezkofeinske kave…….pa se smej kolkr češ……..mi je že ratal.
    BTW……po novem…..se pa itaQ sam še s taxiji okol vozm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Pingback: Biti ali ne biti … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

