Ema opet …

… za emote, ponovno. Ogabno. Po službeni dolžnosti sem ravnokar morala opazovati Bernardo Žarn, kako z BTP (Blago Telečjim Pogledom) in navdušeno vabi vse glodalce k spremljanju finalnega dogodka. Toliko galame za prazen nič …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ema opet …

  1. kamelonka pravi:

    Jaz sem si včeraj zvečer raje privoščila veliko dozo svoje trenutno najbolj priljubljene serije. Sem pa gledala predizbor po delčkih… Pravi kravji bal! Vedno znova me impresionirajo kostumi v katere so odeti nastopajoči.Letos mi je bila najbolj všeč Manca, pa Šulerjeva, favoritka pa je bila vsekakor Černetova.
    Vrag naj vzame Emo!

  2. Vale pravi:

    Tole včeraj bi moralo biti v soboto, ker je bila pustna. Potem se ne bi zgražala. No, bi se, nad komentarji voditeljev, ki so bili takšni, kot jih stresa Sulfo ko gre prvič v svet. Ogaba vseh ogab, za piko na i začinjena s povito Heleno Blagne, ki je izgledala kot fajn filana krvavica … bljek …

  3. Matilda pravi:

    Uh, nedelja je kar kruta glede TV… edina pametna zadeva je Na RAI3 – Chetempochefa. Ko pa so reklame malce “potvjam” in glej ga zlomka Ema?!?!?!
    Kadarkoli sem preklopila na Lj1 so bile tam dečve, ki so se šle nekakšno plesanje za tkz. pvevcem/pevko. So bile ves čas iste ali ne? Danes mi nihče tega ni znal povedat, ker nihče ni gledal:-( So pa izgledal približno tako kot moja nečakinja, ko se je določila, da bo šla v plesni krožek in se “učil” jazz baleta :-DDD (danes, dve leti kasneje ima deklica 11 let).
    In še nekaj , une tri primadone (:-D) je šminkal enteisti masker (?), plava mu mnogo svidja!

    Kar se tiče pesmi nimam pojma, kaj in kako…nisam stigla!

Oddajte komentar

