Vrabčki …

… že vnaprej opozarjam vse s prekomernim občutkom za socialo, da spodnjega ne berejo …

… včeraj sem bila v Ljubljani. Ker sem med eno in drugo službeno seanso imela kar nekaj časa, sem kot prava ženska odpujsala do BTCja. Pustimo ob strani podrobnosti, ki so zmanjšale moj mesečni proračun. Po zapravljanju sem se namenila v City v Sparovo restavracijo. Tisti solatni bar s piščancem v smetani, polnjenimi pečenimi paprikami, šparglji, ipd. mi je pač sila všečen. Tako sem si napravila lep solatni krožnik, se parkirala za mizo, uživala v prehranjevanju ter opazovala okolico.

… gledam tako naokoli, ko vidim, da nad glavo prisotnih letajo vrabci. Hudimana, si mislim, le kako so zašli v restavracijo? Verjetno skozi vrata, ki vodijo na teraso in se tu pa tam odprejo in ponovno zaprejo. Trije pernati primerki so veselo čebljali naokoli, preletavali ljudi in se po svoje zabavali. Od vseh prisotnih, pa jih ni bilo malo, je poleg mene vrabce opazil samo še en parček. Pri tem sem razmišljala ali ljudje res nič več ne opazijo (težko prezreš čivkajočega vrabca nad glavo) ali so jih že navajeni in jih ne zabavajo več? Kdo ve koliko časa bi še razvijala teorije o neopaženih vrabcih, ki so medtem enemu stričku skoraj padli v ričet, če mojega osebnega prostora ne bi zmotila pojava treh ljudi.

… ženska srednjih let, normalno oblečena, z njo pa mamka z zavezano ruto na glavi, krilom do kolen in zelo, zelo podrekanimi gumijastimi škornji do kolen, z nasmeškom, ki je izkazoval le en zob in pa atej s  čepico, hlačami podobnimi, kot jih je na blogu razkazovala pred kratkim Nimfetka (soory Nimfa, če je pa res imel takšne, samo črne so bile in iz bolj debelga blaga), na roke pletenimi dokolenki in črnimi čevlji. Vsi skupaj sploh niti ne bi pritegnili moje pozornosti, vsak se pač naj oblači kot hoče, če ne bi gromozansko zaudarjali. Vonj je spominjal na mešanico postanega urina, starega potu in malo drekca pekca. Seveda so se parkirali tik zraven mene. Vonj je bil tako močan, da enostavno hrana ni šla več v usta, glavo pa sem nehote vlekla med ramena, da bi ublažila smrad, ki se je vlekel skozi nosnice. Mamka si je iz torbe potegnila še liter piva v plastenki in se zraven enozobo smehljala, da sem imela občutek, da ji smrdi iz ust. Grozljivo vam povem. Ne smeh od mamke in njeno pivo in njena podoba, njen vonj. Po približno minuti, dveh, sem se odločila, da takole ne gre in naj zgleda še tako čudno, pobrala pladenj in odfrčala kakšnih deset miz v drugo smer. Misel nanje sem pregnala z buljenjem v vrabce.

… vse še prenesem, samo smrada, ki mi ga nekdo, ki ne skrbi za higieno, pa ne. Še če bi se vrabček posral v solato, bi bilo manj gravžasto, kot tisti smrad …

… če ti draga Fifa povem, da je naša sodelavka z bujnim oprsjem, v primerjavi z njimi amaterka v širjenju vonjav, potem veš, da je moralo sila smrdeti.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

10 Responses to Vrabčki …

  1. Matilda says:

    Torej. Vrabčki in vse ostali ptički (dovolj majhni, da se ušunjajo v hangerje tip BTC, razni šparji, Obiji ipd) so naravni člen prehranjevalno-bivalne-verige v takovzvanih šoping centorih. Zakaj je temu tako…tako je in pika. Meni napriemer polepšajo dan, ko se enkrat v pol leta odpravim v Sueprmaket Mercator v Kopru . Zakaj? Ker fprfotajo,čivkajo in so prijetni (v primerjavi s kislimi gospodičnami na krUhu). In če sem iskrena (ma res!) če bi mi posrali žemljo… me ne bi ganilo niti za centimeter! Huh, dogodek…ajmo kupit novo žemlji.
    Kar se pa tiče smrdljivih tetk, ki jih srečujemo vsaka dan. KI SE NE FREGA!!!! Morda pa jaz smrdim njim z mojim Happy Clinique ali pa z Givenchy Pi…, ja ok. mi obrne ampak, ko jo vidim, vem zakaj je tako. In tako je. Pika.
    Če nekaj smrdi, je to moj problem oz. problem mojih čutov. Očitno imamo problem, da se tetke, ki smrdijo po lulanju gibajo v istih krogih, kot mi mi, ki kupujemio v H&M in Transporu in Espritu. Jebeš post komunizem. V NY citiju se to ne bi nikoli zgodilo, ker so tam meje strogo zarisane in delujejo. Ko bomo stare tetke, polulane in ne bomo imele penzije za oskrobovano sobo v okrajenm domu za ostarele občane (rezen tistih, ki jih bodo hčere vzele v svoje družine ali pa si bomo že sedaj plačevale bajna rentna varčevanja), bomo ŠE SLABŠE OD TETK, KI JIH SREČUJEMO DANES. Cavoli, ne mi tikat nonic (ki ne vohajo več ali pa imajo penzije točno za kurjavo) in zapiščenih živali!

    Vale ne zamerit!

  2. Matilda says:

    Uh, zdaj sem prebrala moj komentar…sem prehitro tipkala:-)

    Ne, vem ves ta folk, ki ga videvam vsak dan in se mi zdijo 1000 let od mene…jutri bomo tam, tam. Mogoče ima svamo svoja leta in zadeve vidim drugače.
    Lep vikend!

  3. jackie says:

    saj si vse prav naredila … šla si pač stran, ni druge … lp

  4. Alain says:

    Aviacijo v nakupovalnih središčih srečujem redno … res nevem kako bi lahko spregledal njihove vragolije in čivkanje. Kako pridejo notri? Hmm to je že za na Discovery.
    Vonjave ja… prijetne, neprijetne… pri slednjih je najboljša taktika je pobeg. Torej si ravnala prav🙂

  5. Vale says:

    @Matilda preberi še enkrat prvi stavek posta. In če nekaj smrdi to absolutno ni moj problem, v bistvu ni nikogaršnji problem, je samo pomanjkanje higienskega minimuma. Ampak ne bomo o tem, ker ne bomo nikoli prišli na skupno točko. Bom stara, morda mi bo tudi uhajalo v hlače in bom smrdela in če bo to zaradi tega, ker si sama ne bom mogla pomagati in ne bo niti nikogar, ki bi mi lahko pomagal (beri, me umil), potem verjetno tudi po štacunah ne bom več zmožna harati. Nonice gor, nonice dol, če lahko še hodijo po štacunah naj se tudi umijejo.

    Kar se pa vrabčkov tiče. Sploh me ne motijo, tako kot miš v kumarcah ne.

    Aja, pa v H&M ne kupujem, v Espritu tudi ne, Transport pa sploh ne vem kaj za ena štacuna je … v City zavijem le na soljato, če sem slučajno v bližini.

  6. Matilda says:

    Če si rahlo dementen ali imaš kakšno drugo bolezen, katere botrica je starost še ne pomeni, da ne moreš okoli hodit…ti pa rahlo “trokirajo” možgani, pa vohaš morda ne več optimalno, pa misliš, da si se umil zjutraj, pa je to bilo včeraj….
    Whatever.

  7. vale says:

    Če haraš rahlo dementen okoli z dobro ohranjeno in fit hčerko, potemtakem bi te lahko umila. Mar ne? Ali izpostavimo predposatvko, da je tudi hčera dementna ali pa ima morebiti okvaro nosa in ne vonja matere, ki duva na kilometer?!?

  8. Dorian says:

    Letošnji februar ni le prestopen, ampak je očitno tudi v znamenju smradu … eden od cimrov v naši pisuarni se je namreč odločil izganjati vampirje (v nekem trenutku sem zlobno pomislil, da ima mogoče celo črevesne zajedalce) in v te namene konzumira ogromne količine česna. Vampirjev mu sicer ne bo uspelo izgnati (upam, da se znebi vsaj glist, čeprav velja, da z njimi nisi nikoli sam :-)), smo pa zato preostali v sobi pretežno solznih oči in namrgodenih obličij.
    “Howk, I stink”, je dejal Winnetou in si tesneje zategnil črno nogavico, ki jo je nosil okoli pasu že deveti dan😦

  9. kamelonka says:

    Redkokdaj se podam na pot do nakupovalnega centra, zatorej so mi tegobe kot jih opisuješ lepo prihranjene. Je pa včeraj D prišel na idejo da greva v nakupovalni center pogledat če imajo boksarsko vrečo (midva greva skupaj v nakupovalni center cca. 2x letno. No, si moreš misliti: prideva tja in imajo zaprto, Seveda, saj je bila nedelja. Tako malokrat grem tja, pa še takrat imajo na srečo zaprto!🙂

  10. Matilda says:

    Hahahaha, obstaja več variant:
    – hčerki ni mar za mamko in je noče umivat, ker si želi pridobiti skrbništvo nad možgansko odsotno mamko (posledica, prodala bo grunt),
    – hčerka ima prirojene težave z vonjem kot mati in morda nimajo priključka za vodo pa se umivajo v lavorčku samo zvečer (kadar voda ne zmrzne),
    – hčerka mamico opozarja na neprijetne vonjave, vendar ji mati ne verjame in se ne pusti umivat; nasprotno, misli si, da jo želi hčerka razglasiti za dementno, da bi si prigrabila grunt,
    – hčerka je nemarnica kot mama (torej je mama čisto navadna smrdljivka).
    – In še ena možnost je, milo ji povzroča ekcem in trpi težke psihične posledice zaradi pogledov in grimas ljudi v javnosti. Vendar je dobila zastonj bon za menzo in se je odločila, pa kaj potem…vsi smo ljudi!
    OK, basta.
    Veš kaj je še huje od smrdljive mamke, lastna šivilja, ki ti jemlje not krilo in duva po vloženih čebulicah. Uhhhhhhhrr…:-((((

Leave a Reply

