Musklbol …

… tele poletne temperature so nesramne, ker te zrajcajo, da bi se vsedel na motor in se kam zapeljal, že naslednji trenutek pa padejo, sonce prekrijejo oblaki in nato se spusti megla.

… ker mi gre ždenje v avtu že pošteno na živce in ker komaj čakam, da začnem uporabljati Bjutija in Vespolino sem včeraj ob tem razmišljanju še dognala, da je že čas za trening mišic. Zakaj? Že itaq imam drobne kosti in švohne roke, kar pri vožnji z Bjutijem ravno ni neka prednost, zato v primeru, če nimaš natreniranih mišic na ubogih rokcah le-te pri 400 do 600 prevoženih kilometrih na dan začenejo boleti, bolečina pa se potem razširi še na oprsje in rame.

… tako sem včeraj vzela s police uteži in malo kvihtala. Pri tem sem žalostno ugotovila, da je šla že pridobljena moč po gobe, saj so se mi pri 16-tem dvigu šestih kilogramov roke že pošteno tresle. Ampak počasi se daleč pride, do aprila je še dolga in počasi in vztrajno bom moč pridobila. Kondicija pride na vrsto marca. Ne da se mi zdaj podit po zamegljeni in vlažni pokrajini ter vdihavat mrzlega zraka. Pri tem vse zimske joggerje prosim naj me ne prepričujejo v nasprotno, ker ne bo pomagalo. Vale laufa izključno spomaladi, ker ji tako paše.

… hotela sem povedati, da me danes roke fajn bolijo. Ampak boljše, da me zdaj, kot potem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Musklbol …

  1. brane says:

    mene tista modra zverina tudi pošteno požira.. ali moje mišice, ali denarnico.
    ta trenutek bolj denarnico, ku sem uniču po svoji neumnosti šalthebl in zverini zmetau ven še pou drobovja.
    jao, nevem kdo bo to sestavu..
    kar en neumen zjebe 10 pametnih ne popravi, jao.

  2. Vale says:

    Ja, tudi bolečina v tašlnu je lahko zelo huda … bemti mašine

Leave a Reply

