Knjiga mrtvih …

Vest, da strica Zorkota ni več me je pretresla. Bil je eden tistih piscev, pri katerem sem komaj čakala, da odprem časopis in preberem kaj je novega napisal. Vsakič, ko je Mladina namesto njegove kolumne objavila celostransko reklamo, sem bila kar malo tečna (zakaj je ne pripopajo na Nežmaha in njegove klicaje, vprašaje in tečnobo?).

Kjub vsemu me prebiranje izsekov iz njegove nedavno izdane knjige Knjiga mrtvih, ni prepričalo, da bi knjigo kupila. Pa sem jo včeraj naročila. Razlog? Iz čiste pietete. In zato, da ga bom lahko še dalje brala.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

