Zvonkowlaw …

… trmast, vztrajen a nežen je pogledal izpod kupa peska, ki se bohoti na pokopališču …

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

8 Responses to Zvonkowlaw …

  1. Onkel PEPE says:

    Stavim, da ne bi bila tako raznežena, če bi izpod kupa šodra na britofu pririnil recimo jaz?
    (pa sem po nekih občih merilih dost cortkan)

  2. Vale says:

    Če bi iz kupa šodra na britofu prirnil Pepeslaw bi ga zagvišno s kamnom po glavi😛

  3. Onkel PEPE says:

    Krasno. Kako naj potem človek cveti, če ga Valewije mlatijo s kamni po glavi??

    Na tem ofucanem svetu ni pravice niti v sledovih.

  4. Vale says:

    Saj so mali kamenčki😛

    Si me spomnil, da sem v sedmem razredu OŠ dobila opomin zaradi kamenjanja sošolca😛

  5. Onkel PEPE says:

    Preden se za danes zarinem pod svoj kup šodra, še delegatsko vprašanje:

    Ali je pravilno Zvonkowlaw ali Zvonkoslaw?
    (Zvonkosraw menda ja ni?)

  6. Vale says:

    Čekala sem to pitanje. Zwokoslaw bi lahko tudi bil, ampak pravilno je pa Zvonkowlaw, Zvonkoslawi so čisto nekaj drugega😛

  7. Onkel PEPE says:

    Slutil sem, da je temu tako. Je pa treba povedat, da so Zvonkowlawi izjemna rariteta. Če jih ne bi izumil Matjaž Tanko v enem bolj lucidnih trenutkov, bi bil svet zanje celo prikrajšan.

    No, zdaj pa le promptno pod šodr. Ali pa kowtr, kakor bo naneslo. Jutri bo namreč napočil idealen dan za kamenjanje Italijanov. Se že veselim (juhej!)

  8. Vale says:

    Daj jih s kamnom po glavi.

    Italijane.

    Ne Zvonkowlawe.

    Veselo šodranje.

Leave a Reply

