Kata Rina opet …

Gate vzamem nazaj. KataRina se je do sedaj izkazala kot krasen retorik in sogovornik v moškem svetu politike … včeraj je pri SlapArju z BajUkom prav lepo žonglirala.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kata Rina opet …

  1. kamelonka says:

    Ja, jaz sem se že v času predsedniške predvolilne kampanije (ko sem jo parkrat gledala v Dnevniku in Odmevih) odločila, da je moja favoritka. Končno imamo v politiki nekoga, ki brez problema (elegantno!) pomete z neumnimi dedci. Sicer pa včeraj nisem gledala oddaje.Škoda. Si predstavljam da je bilo najbrž nadvse zabavno…🙂

  2. Vale says:

    Bilo je v stilu Zmagoslavne argentinske pečenke😛

  3. Ervina says:

    Kako mi je žal, da tega nisem videla. Moj sodelavec, ki je usmerjen enako kot Bajo je glede iste oddaje razlagal, kako je Bajo pometel s Kresalovo.

    Grem iskat oddajo.

Leave a Reply

