Kupujmo ceneje …

Kadar kupujem solato, jo vedno, preden jo stehtam, očistim, kar pomeni, da potrgam z nje zunanje liste, ki niso uporabni. Zakaj bi plačevala nekaj, česar ne bom porabila, pri že tako visokih cenah zelenjave?

Tako sem včeraj trgala liste z radiča, medtem pa me je eden od moških objektov, ki so se dolgočasili, medtem, ko je njegova dama nabirala sadje in zelenjavo, srepo strmel vame v stilu: “Fak ženska, saj nisi normalna.” Ko sta se najina pogleda srečala in sem ga vprašujoče pogledala, pa sem dobila nazaj pogledom s pihom skozi nos: “Pih, da te ni sram.”

Ne, ni me sram, niti ne vem zakaj bi me bilo. Kupujte ceneje in si očistite zelenjavo, preden jo stehtate.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kupujmo ceneje …

  1. lampelina says:

    Sva ze 2 cudakinji🙂 Najboljse pa je, ce imas kar svoje pridelke, a kaj, ko nimamo vsi moznosti za to😦

  2. Onkel PEPE says:

    Logiš, tako se dela. Jaz banane obvezno olupim, preden jih vržem na vago🙂

  3. kameleonka says:

    Jaz tako naredim pri poru.Kadar kupujem na tržnici pa poprosim branjevko da neuporabne dele poreže stran. Se še nobena ni začudila, res pa je da ponavadi ne kupujem pri kakšnih tečkah, ampak povečini pri prijaznih starejših mamcah.

Leave a Reply

