Fil špas …

… ker sem se lotila nadaljevalnega tečaja nemščine in ker sem se ga lotila “resno”, sem se odločila, da bom besedni zaklad in vse ostalo začela trenirati tam, kjer imam največ veselja … v kuhinji. Tako sem našla tole fletno kulinarično stran.

Fil špas tudi vam, meni so recpeti jako všeč …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

2 Responses to Fil špas …

  1. cherry says:

    em. link do te fletne kulinarične strani ne dela…

  2. Vale says:

    Ups, popravljeno🙂

Leave a Reply

