Zakaj nisem moški?

Verjetno zato, ker če bi bila, bi vsake toliko koga na gobec …

… včeraj v omiljenem kafiču je majhna podgana (v višino ni merila več kot 1,5 metra, v širino pa tudi ne) delala kažin (beri pizdarije), ker je hotela zaradi lastnih kompleksov pritegniti nase malo p(r)ozornosti. Nekako ji to ni uspevalo. Kar naenkrat se je pojavila pred mano in molela proti meni umazano taco z zasvinjanimi kremplji ter sikala skozi zobe nekaj v stilu: “Ej, hik, a ti lahko, hik, voščim novo leto, hik.”

“Ne”, sem resno odgovorila in dalje srebala pijačo za šankom, ampak podgana kar ni odnehala, dokler ji nisem rekla naj odsmrdi od koder je prišla. Seveda jo je to razkurilo, da je postala žaljiva. Kljub temu, da jo je večina okoli šanka hotela pomiriti, je še naprej smrdela in bila prostaška. Medtem, ko jo je Ključna podrobnost hotel miroljubno odstraniti, mi je počil film in kapico na šilt, ki jo je imela namontirano na glavi, da se ji ne bi videla pleša, sem ji grobo poveznila s čela na brado …

… podgana je ostala brez besed, zaprepadena ter začela Ključni podrobnosti težiti naj me nauči manir, MNB se je krohotala s hrbtom obrnjena stran od podgane, prav tako še nekaj okoliških očividcev, sama sebe pa sem prepričevala ter mirila, da je bilo to čisto dovolj in da brca v rit ni potrebna …

… podgana je čez tri minute izginila neznano kam in se ni več vrnila …

… včasih bi koga z veseljem na gobec … res …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

10 Responses to Zakaj nisem moški?

  1. klimbra says:

    Kok si nasilna!!!!!!!

  2. Einherjar says:

    I hear you!!! Sem sokiran nad kljucno podrobnostjo – miroljubno? WTF?

  3. Vale says:

    Vsekakor manj kot pritlehna podgana z alkoholnim zadahom, ki se je hotela prilepit na moj hrbet …

  4. Vale says:

    Ein, saj bi lahko vedel kaj pomeni za njega “miroljubno” …

  5. brane says:

    a nimaš ljubšega kafiča?

  6. Vale says:

    Zakaj bi pa zaradi ene podgane hodila v kakšnen drugi kafič? Naj gre podgana drugam. Lahko je tudi v tem, sam mir naj da …

  7. Onkel PEPE says:

    Valewija, prihodnjič lopni podgano direkt na gobec. Ne priporočam pa enakega postopka pri dvometrskih nadganah.

  8. jackie says:

    šparaj svoje ročice, pri podganah se strihnin menda kar dobro obnese …

  9. Schnuy says:

    no, jaz sem danes dobila sms s sledečo vsebino:
    “hej, mala,kdaj mi boš termin za kofe dala?”

    s številke ki je ni v mojem imeniku. ko sem povprašala po imenu osebka ki je dotični sms poslal, sem dobila blesav odgovor. replika je bila odgovoru primerna. in nato tišina.

    se ne sekiram. če ga je poslal kdo, ki me dobro pozna pa ga po nesreči nimam v imeniku me bo razumel😀 …sicer pa…

    get a life.

  10. Onkel PEPE says:

    Šment, če je že zdaj tak kažin, kakšno bomo imeli šele tam okoli Gregorjevega😉

Leave a Reply

