Presenečenja iz duše …

… z leti sem postala malo asocialna. Morda je to posledica prevelike socialnosti v mlajših letih ali pa česa drugega, kdo bi vedel, komu mar, razen tisim, ki jim moja asocialnost povzroča težave, ko jim iz mojih ust v njihova ušesa prileti nekaj kar ne želijo slišati in potem kuhajo riwce. Ampak to sploh ni nit tega posta.

… kljub asocialnosti človek tu pa tam naleti na ljudi, ki pustijo v njem globok vtis, ker izstopajo iz povprečja množice, ki taca ta planet. Pa tukaj ne gre za ljudi, s katerimi bi človek imel kakšno globlje prijateljstvo, se z njimi redno srečeval, čvekal in podobno. Gre za ljudi, ki jih ne srečaš pogosto, kadar pa jih, si jih neizmerno vesel, ker imajo nekaj več kot ostali. … tudi lansko leto sem naletela na nekaj takšnih človečkov, ki so se mi globoko usidrali v dušo, nekateri od njih pa so pripravili prava presenečenja iz duše. Tako sem za silvestrovo za šankom omiljenega kafiča čisto nepričakovano dobila od ene teh duš tole, ker je slučajno ujel na ušesa, da mi je všeš. Malo pred silvestrovim me je poklicala druga duša, da je ravno v knjigarni in se je spomnila name, ko je videla tole. In ker ve, da rada kuham, me je poklicala, ker je v akciji in če jo želim, mi jo vzame. Da ne govorim o duši, ki se je spomnila name, ko me še sploh ni poznala in mi podarila tole.

… presenečenja iz duše, ki se vsedejo na dušo in ji dobro denejo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

8 Responses to Presenečenja iz duše …

  1. Onkel PEPE says:

    Kar se tiče glob(oči)ne vtisa, ki ga je kdo napravil name, še vedno prepričljivo vodi Cymon the Murmel, ki mi je pred leti stopil na nogo. Obut je bil v bergštajgerske salonarje in na mojem nartu je še vedno dobro viden napis, ki pravi: VIBRAM.

  2. Onkel PEPE says:

    Worldpress je baraba!

    … to samo testiramo … pa ne za dušo🙂 (je pripisala Vale)

  3. Kameleonka says:

    Moj profesor na faksu je enkrat povedal en zanimiv stavek na to temo, glasil pa se je nekako takole: “Ni važno koliko prijatejev imaš in koliko se družiš z njimi. Lahko je čisto v redu če sta to dva – en prijatelj iz otroštva in en ki živi nekje na Finskem in si z njim izmenjuješ znamke.”🙂

  4. Kameleonka says:

    Aja, presenečenja iz duše so fina, ja. Tudi sama sem jih imela v preteklem letu ene par. Ne zgodijo se prav pogosto ampak se!😉

  5. Vale says:

    No, ko se zgodijo ostanem jaz brez besed ali pa govorim kozlarije (kot, da jih drugače ne)

  6. ermin says:

    vale, konec je s teboj. jahorina, sudžukice, pastrma, boza, tufahije, kemo… se pozna. v sevdah si padla.

  7. Vale says:

    Ermin čist, razmišljam o selitvi …

    Da ti ne povem, da sem včeraj mal za Bosno navijala, ko so igrali proti Sloveniji …

  8. Pingback: Presenečenja iz duše … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

