Do naslednjega leta …

… se poslavljam od bloga in od vseh zvestih, nezvestih, naključnih, firbčnih bralcev tegale kotička.

Vsled desetdnevne odsotnosti vam za kratkočasenje poklanjam
TOLE
(copyright by Fifa – postreženo brez limoninega likerja)

Vsem mojim z/coprnicam (Onka, Džeki, Šnuja, Fifa, Ruth*ka in ostale) pa
TOLELE

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Do naslednjega leta …

  1. jackie says:

    A zdaj pa greš? Kdo bo pa mene pred grmado branil … Zgleda, da je bolje, če ta čas ne gobcam kakšnih neumnosti.
    Sicer ti bom pa kar povedala, Bosne sem ti fovš fovš fovš … A vidiš, kako se stvari obračajo? Imam pa za 2008 nekaj prehranskih “newyear’s resolutions” in čevapi v nekje v Bosni so med njimi … Vale, naj ti teknejo. Pa res lepo se imej.

  2. Vale says:

    Džeki, kdo se pa upa tebe na grmado vrečt. Zlobni jeziki tega ne upajo🙂
    Bom pojedla eno petko zate, s kajmakom kakopak …

  3. Kameleonka says:

    Vale hvala! Nouvelle Vague so med mojimi najljubšimi…
    Fino se imej v Bosni!!

Leave a Reply

