Kaj se zgodi …

… ko človek ni takšen, kot družba pričakuje, da bi bil …

Ljudje postanejo sila nadležni, tečni, zajedljivi, nesramni in zoprni …

In če se vsi ti nadležneži, tečneži, zajedljivci, nesramneži in zoprneži združijo v množico … saj ni čudno, da so včasih zažigali ženske na grmadah …

Kako že pravi Fifa: “Jože, ki ne more iz svoje kože …”

Zakaj?

ZATO

Če ne pečeš piškotov, si za na grmado …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Kaj se zgodi …

  1. Karmen says:

    Priznam, letos decembra nisem še nič spekla. Mislim piškotov. Sem pa eno kuro ali dve. Ampak mi pa ni jasno, ma kje vse najdete ta zoprn folk okoli sebe. A sem jest slepa in gluha?:-)

  2. Einherjar says:

    Mene tudi moti da druzba ni taka, kot jaz zahtevam od nje.

  3. jackie says:

    Ah, zlata moja coprnica. Za na grmado nisva zato, ker ne pečeva piškotov, na grmado bi naju kakšna vrgla zato, ker očitno znava kaj drugega …
    Danes ti pa pošiljam en tak pozdrav, ki ga razumemo samo coprnice …

  4. Onkel PEPE says:

    Mah, grem stavit, da če bi se smelo kar tako vsevprek zažigat osebke, ki komurkoli ne pašejo v periodni sistem, bi se že vsi dužno valjali v pepelnikih. Razen kakega izrazitega vaserkopfa mogoče.

  5. pavla says:

    Jaz pa uživam v peki piškotov. In skoraj vedno dobr ratajo.

    Res pa je, da mi kaj drugega doma niso pustili delati v kuhinji.
    Zato sem “aut” pri ostalih kuhinjskih zadevščinah.
    Ampak se učim. Tudi s pomočjo tebe, Vale.😉 Hvala.

  6. Vale says:

    Jackie zadavček nazaj, ravnokar pečem meso … buahaha ne povem čigavo😛 … malo sem jezna sama nase, ker so me komentarji na piškote tako razkurili … ampak na sploh mi gre na živce, ko ljudje sploh ne preberejo tistega kar je napisano in potem blejajo … argh …

    Pavla upam, da nisi imela pri testiranju mojih zvarkov kakšnih težav, mislim predvsem na želodčne🙂

    Hirkani, ti nisi tako dovzetna za te zadeve in ostani kar takšna.

    Pepe, na grmado😛

Leave a Reply

