Zakaj so ženske padale na Bukowskega?

Zanimivo kako razni prazniki vplivajo na ljudi. Novoletni, božični, veselodecembrovski, poimenujte jih kakor vam Rado, lahko tudi Lojze …

Ne samo, da ljudje v teh dneh na veliko zapravljajo in me to pravzaprav kaj malo briga, ljudje si v teh dnevih, sploh, ko se leto bliža koncu, obljubljajo in želijo marsikaj. Tako sebi, kot drugim. Koliko od tega si resnično želijo, kaj šele koliko od tega resnično želijo drugim, je vprašanje, ki me tudi prav malo briga. Mi je pa vse skupaj hecno. Kriv za to bedasto razmišljanje je včerajšnji obisk frizerke.

Pri njej imam ponavadi dve možnosti:

  1. Da poslušam frizerko, ki me želi seznaniti z vsemi novimi trači, ki se dogajajo po Kopru in okolici in me sploh ne zanimajo, pa se moram delat, da me, ker drugače lahko fašem kakšno čudno frizuro na glavi, da o barvi las niti ne razmišljam.
  2. Da se zakopljem v ženske revije, ker drugih ne premor in se delam, da me blazno zanimajo in imam mir pred čenčami.

Včeraj sem se odločila za drugo možnost in bila torej zatopljena v rumeni tisk in podobne kozlarije, v katerem sem prebirala o tem kako naj bom oblečan za novo leto (uf, če pridem takšna tja, kjer kanim preživeti tisti večer, me sicer ne bodo čudno gledali, kvečjemu me bodo zamenjali za novoletno jelko in se bo še kdo nič hudega storeč pijan naslonil name ali me celo pokozlal), kako se naj naličim, kaj naj jem (čeprav vem, da se bom veselo basala s bakalajem in tatarskim biftekom in to do onemoglost) in potem …

… potem sledi kup nasvetov o HUJŠANJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Džizas, pa kaj je folk res toliko prfukjen, da se med prazniki toliko nabaše, da mora potem hujšati ali so mediji tako dobri, da folku najprej podtaknejo slabo vest in le-ti potem nekako ob nenehnem prebiranju kar verjamejo, da so se zredili (čeprav imajo že kar nekaj časa prekomerno težo) in da morajo hujšati.

Po peti prelistani reviji in po peti identični vsebini, ki je bila samo drugače zapakirana, sem začela razmišljati o tem, kako debilen mora biti folk, ki to kupuje. No, niti ne toliko debilen, kot brez kančka samozavesti. Pa kje hudiča so jo izgubili? Je res tako lahko naplahtat ljudi, da kupijo toliko izvodov potiskanega papirja, ki ponuja prazen nič oziroma nekaj, ker že itaq vedo, samo ker tako lepo piše in zraven so tako lepe fotke (mogoče je poanta v fotkah?)  …

Aja, pa če niste vedeli, limona in kivi imasta ful C vitamina … res, res …

Saj bi sama začela izdajati revijo, samo kaj, ko ne bi uspela, saj bi pod rubriko hujšanje napisala – manj žrite in več migajte, če pa ste bolani se posvetujte z najbližjim zdravnikom, ker tukaj ne boste našli nič pametnega, kvečjemu še slabše se boste počutili … če nočete početi nič od tega, potem ste leni in se sprijaznite, da ste pač malo bolj buckasti, pa kaj pol, samo nehajte najedat s tem …

Potem sledijo horoskopi, ki vam povedo in določijo kako se boste jutri počutili  … seveda, jutr je vaš dan, zato si privoščite nekaj zase, obrestovalo se vam bo …

Saj ni čudno, da so babe padale na starega gravža Bukowskega … če padajo na vse te bedaste nasvete …

P.S.  Prvoten zapis je ime naslov “vpliv praznikov”, pa se je moje razmišljanje razvilo do te smeri, da sem končno dobila odgovor na vprašanje zakaj so ženske padale na Bukowskega …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

9 Responses to Zakaj so ženske padale na Bukowskega?

  1. Dorian says:

    Ljudje padajo na obetavne naslove – vsebina dostikrat govori o čisto nečem drugem …🙂

  2. kameleonka says:

    Ljudje pač vedno potrebujejo nekega dušnega pastirja. V današnjih časih to vlogo brez problema prevzamejo omenjene revije. Da bi pa človek knjigo v roke vzel, ne to pa ni govora. Ni čudno da je folk nepismen in brez domišljije ko pa cele dneve prebira takšno sranje…
    Btw, si videla včerajšnja voščila na 2. strani One?! Dizastr…

  3. Vale says:

    One pa moja frizerka ne premore🙂 Je pa bil simpatičen dialog:

    F: Kaj greš k polnočnicam?
    V: Ne.
    F: Zakaj?
    V(zelo vljudno): Ker grem smučat.
    F: Res, kam?
    V: Na Jahorino.
    F (začudeno): Kje pa je to?
    V: Tam kjer je sneg.
    F: Haha, kaka faca.

  4. Vale says:

    Dori, ko bi bili vsaj obetavni naslovi …

  5. Dorian says:

    Sem ter tja še vedno kakšno naivno dušo premami tekst v stilu “Če boste na debelo lagali, se vam bodo vse želje uresničile”, a ob branju drobnega teksta, ki pride na vrsto kasneje, se tudi to izkaže za preveč mukotrpno opravilo.

  6. Onkel PEPE says:

    Če nočeš izdajat revije, predlagam, da ustanoviš Inkvizitorstvo Valewija – bičanje, rezanje jermenov s hrbta, pljuvanje v oko in sorodne storitve. Folk blazno trza na take produkte in pomoje boš nemarno obogatela.

  7. Vale says:

    Pepeslaw, ko se človek uspe končno malo izolirat od tistega v kar je včasih sam blazno rad padal, potem raje ne ustanavlja ničear🙂

  8. Onkel PEPE says:

    Hja, škoda. Pol pač ne boš nemarno obogatela. Je pa definitivno dobra tržna niša, ker folk naravnost hlepi po fockah.🙂

  9. Vale says:

    Res maš, samo je želja po bajnem bogastvu manjša od tega kako se mi gravžajo …

Leave a Reply

