Kot vsako leto …

… tudi letos ne bom pošiljala novoletnih voščilnic;
… ne bom odgovarjala na razne SMS-e prijete v času praznikov;
… bom zavijala z očmi ob vseh prijetih SMSih od znancev z vsebino “naj zvezdice z neba pričarajo čaroben večer …”;
… se ne bom poljubljala z vsiljivci, ki prežijo na to, da ti čimprej voščijo in jim bom to tudi povedala, če bodo pri tem vztrajali;
… ne bom poslušala radijskih postaj, kjer vrtijo 10x na dan Last Christmas oziroma Driving home for Christmas;
… na veliko se bom izogibala nakupovalnim središčem;

24. in 25 decembra bom v Bosni jedla čevape, burek in pila rakijo …
31.12. bom spuščala ladjico na pomolu …
1.1.  bom žulila pivce s še par čudaki …

Potem se bo počasi vse vrnilo v normalo … dokler ne bodo začeli težiti s srčki in ostalimi osladnostmi, ki naj bi po njihovo predstavljale ljubezen … hohoho …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

13 Responses to Kot vsako leto …

  1. kameleonka says:

    Vale ti si pa res čudna!🙂

  2. Dorian says:

    Reklama za Garmin se vrti že več kot dva meseca. Ko sem jo slišal prvič, nisem mogel verjeti. Zadnjič sem kričal na glas, a zgodilo se ni nič😦 … in ne – mislim, da ne gledam preveč v vsebino črne škatle.

  3. Vale says:

    uuuuu ja, reklama za Garmin … Jan Plestenjak obrvi😛 je edino kar sem si v njej zapomnila …
    Čuvaj glas za kaj drugega.

  4. Vale says:

    @Onka … nisem, menda sem samo smotana😛

  5. Vale says:

    Aja, pa uspela sem se ognit vsem službenim in sindikalnim feštam😛 … kar uvrščam med pomembnejše dosežke …

    Sulfo mi ne teži več z voščilom, od kar sem mu rekla, naj mi ne tišči svojega gobca pred moj fris. Druga nadležna zadeva v službi, naš tajni, pa tudi ne, ko sem mu za 8. marec siknila, da bo brez roke ostal, če se mi približa … sicer me je potem grdo opravljal, ampak učinek je pa bil odličen.

  6. kameleonka says:

    Pred nadležnim poljubljanjem se zavaruješ tako, da si kotiček ustnic namažeš s kaladontom in se delaš da imaš herpes.🙂

  7. Einherjar says:

    +1 z moje strani… Ze zdej mi gre na bruhanje.

  8. Vale says:

    aaaaaa ne pomaga spljoh, ker ga tudi opazijo ne … sploh pa, zakaj bi se človek maskiral, pač jim poveš, da te to moti. Najprej na lep način, če ne zaleže, zagroziš …

  9. Onkel PEPE says:

    Valewija, ravno danes sem našel v kastlcu tvojo voščilnico. Ful je cortkana, še bolj kot lani😛

  10. Vale says:

    Ja, vem, da obožuješ kvačkane snežinke😛

  11. Schnuy says:

    preživela…dve, ne…celo tri prednovoletne zabave. zmerno. na dveh so bili ze dovolj dobro zdresirani (skozi leta trde in oštre dresure) da se po meni ni slinil nihče..na eni me ni poznal nihče in so bili zato lepo dostojni…
    zmerno🙂

    morda cez vikendico celo postavim smrekico…

  12. Alla says:

    He, he, jaz mam pa kar pravi herpes za varnost.
    Upam samo, da ne srečam kakega, ki ga bom sama hotela poslinit.

  13. Schnuy says:

    mene lahko…. sem imuna…slin on😀

Leave a Reply

