Brezglutenska kuharica …

… ker tukaj občasno tudi kaj skuhamo, vam sporočam, da je Slovensko društvo za celiakijo izdalo Brezglutensko kuharico, kjer boste našli vse potrebne nasvete za pravilno brezglutensko dieto, ki je edini način zdravljenja celiakije.

Več info TUKAJ, več receptov pa TUKAJ.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

5 Responses to Brezglutenska kuharica …

  1. Karmen says:

    O, brezglutensko dieto dobro poznam. Do letos marca sem kuhala in pekla tako plus še brez mleka in jajc – skoraj devet let. Res fajn recepti.

  2. Vale says:

    Ustanova v kateri sem zaposlena honorarno, mi je posredovala info, pa sem objavila. Morda pa komu prav pride. Vsekakor nobena dieta ni fajna …

  3. jz mam tut brezglutensko dieto ampak je zlo tezka.11 let mam pa ze sama seb kuham brezglutenske jedi

  4. Žida says:

    Nina F., se strinjam s tabo! Ko bi bil vsaj tako priden kot si ti.😉 Meni se ne da kuhat, zato sem prevečkrat lačen in potem pojem kaj česar ne bi smel. :S Tako kot vse stvari, se mi zdi, da ima tudi celiakija dobro plat. Človeka namreč prisili, da začne cenit hrano in skrbno izbirat tisto, kar si zasluži – kvaliteto.

  5. vale says:

    No, hrano cenim, čeprav nimam celiakije …

Leave a Reply

