Ko pada sneg in jaz …

V petek je začelo nežno naletavati tam nekje pri Vranskem. S Ključno podrobnostjo sva bila na poti proti Koroški in ravno, ko sem mu razlagala (beri nakladala) kako mi je všeč vozit po cesti ponoči, kadar padajo tiste mičkene, mičkene snežinke, so začele padati, tam nekje pri Pirešici.

Padalo je celo noč in potem še cel dan in proti večeru sva se z Mamo Zinko odele v bunde, nataknili kapi, rokavice, se zavili v šalala ter odpujsali na sprehod. Zunaj je kazalo -2, sneg je še vedno naletaval in čisto malo je pihalo (ipak sem že navajena na primorsko burjo in me majhen koroški piš ne moti).

Pujsava takole nas dve po SGju, medtem ko moja malenkost razlaga Mami Zinki (beri modruje), kako da naj pazi kje hodi, ker je pod snežno odejo led, ko:

KABUM, ASAKA, AAAAAAAAAAAAA, FAK, PIZDA, AUAAAAAAAAA

Z rokami v žepu mi je spodnelo noge, me malo odbilo v zrak in nato fino zatolklo na zadnjico nazaj na trda in poledenela tla, pri čemer sem uspela levo roko vzet iz žepa in se skušala z le-to ujeti, da zadnjica ne bi preveč trdo pristala. Malo mi je uspelo. Do te mere, da me sedaj boli (leva taca namreč).

Seveda sem čisto nagonsko (kakšen bedast nagon) najprej pogledala okoli, če me je slučajno kdo bi akrobatiki opazil oziroma ali si delam javno sramoto. Ni. Dobro. Potem sem ujela komično zaskrbljen pogled Mame Zinke. Ni vedela ali naj bo v skrbeh ali se naj smeje. Baje je tudi fajn treščilo.

Vsled doživetemu me je trdo prijela pod roko in odpujsali sva dalje. Jaz z mokro ritjo.

P.S. Slovenj Gradec je letos prav nekičast. Ampak v tej meri, da izgleda, kot da občina ne bi imela dovolj denarja in je dala na drevesa neke ostanke iz diskokluba. Res, res, če se pa na drevesih svetijo zelene, modre in roza palčke …

Nikoli zadovoljna/i …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ko pada sneg in jaz …

  1. Einherjar says:

    Predlagam, da kljucno podrobnost prepricas v potrebo masaze razbolenega dela sedala.

  2. Vale says:

    Ein, slabo bereš, sedalo ne boli, ker sem z roko ublažila udarec in boli taca😦

  3. Igre says:

    Hihi, jaz sem pa danes pred šolo zleto na rit, pa so vsi zijali😦 .

  4. Matilda says:

    Ja, ja, pri vas snežinke, pa sneg, pa ena čista pravljica..pri nas pa nič;-) razen burje.
    Podpišem za burjo!

  5. Vale says:

    @Matilda saj vem, saj vem, saj bivakiram v Ankaranu🙂

Leave a Reply

