Naj darile …

Zelo smešno in patetično mi je, ko mi razni najboljši sosedje in drugi trgovci (JJ jim pravi tajkuni) pošiljajo osebna voščila in darile po pošti, čeprav me sploh ne poznajo drugače kot po tem koliko sem pri njih zapravila. Ampak dobro. Pustimo to ob strani. Pač pogledam, se nasmejem njihovi neizvirnosti ob raznih željah in bedarijah (lastniki sosedove pike smo letos dobili neko kartonasto zadevo, v katero naj bi vstavili omiljeno fotko in jo obesili na steno; yea right; bom si slikala rit in jim poslala nazaj).

 Kljub vsemu pa je za razliko od gornjih Komunala Koper …

 

 

 … vsako leto prav simpatična. Lani so nam podarili vrečke za kompostne odpadke, predlani semena marjetic, letos pa tole kar vidite na sliki. Gre za žeton, ki ga lahko uporabimo v trgovini (pri najboljšem sosedu ne, ker nima več žetonov), namesto enega evra, da dobimo voziček. Meni je prav kul, ker velja in paše povsod, tudi v sosednjem Trstu kakopak. Sicer sem za to prej uporabljala bosansko marko, ki prav tako paše povsod, kjer želijo en evro, ampak tudi ta kartica bo prav prišla oziroma jo že prav veselo uporabljamo.

No, najbolj izvirno darilo sem kljub vsemu dobila včeraj od PU Ljubljana. 67 €, če plačam v osmih dneh + 1 kazensko piko. Baje je bila omejitev 80, mi pa smo peljali 117 (ali nekaj takega), na avtocesti. Zraven so priložili še simpatično črno belo fotko. Kaj si človek lahko želi še lepšega?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

5 Responses to Naj darile …

  1. Einherjar says:

    barvno fotko mogoce?

  2. Hirkani says:

    Hočmo videt fotko!

  3. Pingback: Slog pisanja » Saša Gerčar

  4. Vale says:

    @Ein, da nauš fasal pobarvanke …
    @Hirkani, ni mi je za seknirat in objavljat😦

  5. Matilda says:

    Očitno smo v Kopru na Komunali dobili nov kader za marketing in PR! Pohvalno.
    Enkrat toliko, da nimam kaj zapiz….

Leave a Reply

