O drekcih pekcih …

… ali po domače o prasicah, ki za sabo na straniščih puščajo vse, kar jim pade iz riti …

Včeraj sva s Ključno podrobnostjo po opravljenih opravkih odpujsala na pizzo. Poln mehur je terjal, da odpujsam na stranišče in odtočim.

Odprem prva vrata, ko me odstreli par metrov rikverc. Školjka je bila cela mokra, na njenem robu pa se je bohotila rjava zdrizasta driska, ki je eni od obiskovalk, namesto v školjko padla na rob školjke …

Odprem druga vrata. Školjka brez analnih izločkov, cela pošpricana od vaginalnih izločkov, polega tega pa so bila fino pošpricana še tla, saj je očitno obiskovalka bila okajena in je verjetno merila v tisto drugo luknjo, ki je ni bilo in opravila malo potrebo kar po tleh …

Vsa straniščna svinjarija se je še mešala z ogabnim vonjem, ki je segal prav do preddverja restavracije in na vse videno sam samo upala, da mi pizza s špinačo ne bo delala skominov po zdrizasti driski, ko bom dobila postreženo na mizo …

Pa sem se ob vsem tem sranju spomnila, da sva enkrat s Fifo razglabljali o tem, kako so lahko ženske tako nemarne in svinjske? Pri tem je Fifa modro ugotovila (mislim, da ima kar prav, kot večinoma), da je verjetno večina dam, ki svoje analne izločke, namesto, da bi jih spuščale v školjko, to počne na školjko ali ob njo, tako finih, da se jim gabijo lastni iztrebki in zapustijo WC v razmišljanju: “Joj, kako ogaben drekec pekec sem spustila, tega pa res ne mislim čistit za sabo, pa še smrdi. Fuj.” Ali pa: “Joj, kako grozno sem se usrala, tega pa res ne bom čistila za sabo in če moram jaz to gledat in vohat, naj pa še ostali.”

Jep, bo držalo. Imamo tiste prasice, ki so preveč fine, da bi lasten drek počistile in tiste prasice, ki so tako jezne na to, da je njihov drek grd in smrdljiv, da z njim strašijo še ostale naokoli.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to O drekcih pekcih …

  1. senorita says:

    Hehe, sem se nasmejala, ko sem to prebrala. Dobro napisano. Tudi meni ni jasno, kako so lahko ravno ženski WC-ji najbolj ‘svinjski’, ampak pomoje je res tako, da so nekatere res preveč fine, da bi svoje lastno sranje spucale😉

  2. Ivan Grozni says:

    Imamo še tiste prasice, iz katerih delamo klobase. RISPEKT!

  3. Schnuy says:

    epilog všeč🙂

  4. Dorian says:

    Prenekatera se gre nad školjko samo malce osvežiti in si napudrati nos. Ko se vsa sveža ozre in zagleda »o čudo prečudno«, ji pa najbrž ne pade na pamet, da ji je nevede odpadel en lep kos njene vsebine …

  5. brane says:

    sram vas je lahko, babe!!
    moški imamo to vse čisto in urejeno in dišeče.

  6. klimbra says:

    Rea maš Brane…….kamorkoli do danes me je potisnila rit……je bilo čisto……dišeče……..da bi lahko s školke jedel.

    Definitivno deci več v gatah pustimo…….kot pa na školki!!!!!

Leave a Reply

