Darile …

No v bistvu ne gre za darile, ampak ker je bilo nabavljeno v prestolnici in ker je bil izbor sila pester, smo jih označili za darile, vmes pa sem še res eno dobila (ampak o tem kasneje, ker moram pofotkat). Skratka v moji torbici se je včeraj čisto po naključju in nenačrtovano znašlo:

  • posebna steklenica, v katero bomo spravili oljčno olje s feferončki, poprom in česnom;
  • fimo masa rumene barve, za Ruth*-ko;
  • dva para kranjskih klobas (BTW a veste, da se prave kranjske ne kuha tako, da se jih da v vrelo vodo in potem počasi vre 10 do 15 minut, ampak se voda zavre, odstavi, vanjo vrže klobase, pokrije in počaka 15 do 20 minut, da so kuhane);
  • dva paketa božičnega sadnega čaja;

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Darile …

  1. kameleonka says:

    kot smo že ugotovili: uspešno opravljeni opravki! 🙂

  2. Vale says:

    Ja😛

  3. Hirkani says:

    Kako je bilo pa na kofetu s Kameleonko?

  4. Vale says:

    Misliš na piru? Upam, da je nisem prestrašila. Z moje strani pa je bilo odlično in super fajn. Onko itaq uvrščam med posebne vrste škratulje😛

  5. kameleonka says:

    Hirkani bilo je zanimivo. Torbica mi še danes smrdi.🙂 Poročam na blogu.

  6. Vale says:

    Onka, sem se že ustrašila, da ti jo je kdo po nesreči s pivom polil🙂

Leave a Reply

