Skrokana …

nugavicke.jpgJep, čisto malo sem skrokana. Pa ne zaradi kakšnih alkoholnih substanc (dva šnopčka in trije veliki piri  niso nek alkoholni presežek), ampak zgolj zato, ker smo vztrajali do štirih zjutraj. V bistvu nisem skrokana, ampak nenaspana. Kljub vsem pričakovanim karakternim vlogam je bilo luštno. Še posebej roštilj ob treh zjutraj, na katerem smo zavrteli čevapčiče in šampinjone.

Trenutno se brcam proti delu, ki me čaka in ga je treba opraviti še danes. Na štedilniku je končana goveja juha z rezanci, na krožniku čaka kuhan krompir, da ga zrestamo in delo čaka. Brez dela ni jela, pravijo, zato je treba najprej opravit delo, da si človek zasluži nedeljsko kosilo in da se lahko zavije v deko, vrže na kavč in vzame v roke knjigo.

Nič, bo treba res naredit, kar je treba … zato vam pošiljam nogavičarski pozdravček.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Skrokana …

  1. Ruth* says:

    Hahaha, kako upogibaš palce na nogah. To sem vadila skozi štiri leta pri urah matematike v srednji šoli in sedaj sem brezuspešna. Goveja juha, kuhan krompir, … AAAAAAAA. Hočem kosilo!!🙂

  2. Vale says:

    Ma itaq sem cela upogljiva😛 … zdaj sem končala z delom, oči imam kot vsako nedeljo prav fletno krvavordeče. Zdaj dokončujem mojo kuharsko knjigio, pijem zimski čaj z okusom jabolke, pomaranče in cimeta in se kanim čez natanko 10 min zvit pod odejo ter še malo prebrat knjigo …

    Krompir je pa bil odličen, da o juhi ne govorim …

  3. kamelonka says:

    Štumfki so pa kot krokarjeve nožice, prstki kot krempeljčki…😉

  4. klimbra says:

    Sovražm TE…..sovražm samo misel, da živiš v kraju, kjer lahko decembra mesca pečekučiš na žaru……sovražm sam misel, da tako uživaš……….

    Nasploh……sovražm….sovražm…..sovražm……….vse, kar maš bolš k jest.

    Pizda sem dons zatežen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Vale says:

    Klimbra ti si kronan osel. Včeraj je bil Svetovni dan Valerije in ti me greš sovražit, pa si rekel, da boš praznoval na ta dan.

    Onka, ne no, meni se zdijo bolj podobni krači😛

  6. klimbra says:

    A danes je bil???????

    Res sem kronan osel.

  7. Vale says:

    Klimbra 9. DECEMBER, ZAPIŠI SI, ČE SI NEMREŠ ZAPOMNIT!!!

Leave a Reply

