Mi …

… se dobimo vsake toliko … vedno za istim šankom, vedno ista družba in se imamo fajn, ker se predvsem dosti smejemo in ker imamo isto gnjusne poglede na svet v katerem blodimo. Imamo se fajn. Moški del skozi filozofske debater pove kakšno o prijemih kitarista in vokalih klaviaturista, medtem ko ženski del cinično prenaša tedenske novice v svoje okvire in si vedno znova dopoveduje, da tako pač je in da še dobro, da smo mi, ki nismo taki, kot oni. Vmes šljukamo iz enakih flaš in vržemo še kakšno kost kateremu od mimoidočih, ki nas pozna ravno toliko kot mi njega oziroma še manj. V soboto je bil to Fratela z bralnimi značkami, zvezdo na črni kapi, brez očal. Verjetno je pogruntal, da brezveze, da jih nosi (očala namreč), ker jih vedno polomi, vedno ob istem šanku, z isto šoljo za pivo, ki jo je že neštetokrat razbil ali polil. Še luno nam je pokazal, ko je skušal iz tal pobrati čik, ki ga je nezakonito prižgal, ker je pozabil na zakon, pa smo nazadnje mi pobirali njega, ali pa morda on nas, kdo bi vedel. Prišli smo na en drink, odšli pa po desetem, z nasmeškom na ustih. Mi!

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

