Asaka, propadamo …

Folk je vedno bolj neumen, ker vedno manj razmišlja z lastno glavo. Ne verjamete? Naj vam naštejem vsaj nekaj vzrokov:
– reklamni material je vse bolj debilen (o tem je modroval že Ključna podrobnost),
– na nacionalnih TV programih se vrti zmeraj manj strokovno podkovanih oddaj, vedno več je komercialnih programov, ki so tudi vedno bolj gledani, na njih pa se vrti vedno bolj debilen program v znamenju telenovel, filmov po resničnih zgodbah, romantičnih komedij, verižnih komedij, reality showov in podobno,
– na radiu se vrti zmeraj bolj debilna glasba v smislu “rožce ti bom nabral, ko noter ga bo djal” ali “sonce v daljavi, sneg v višavi, olala kako smo vihravi”,
– na časopisnih policah je vedno več revij z nasveti “kako v štirih dneh izgubiti 20 kilogramov”, “kaj mora ženska vedeti o orgazmu”, “moški ljubijo seksi gospodinje”, “kako skuhati dobro zeljno juho in pri tem izgubiti odvečne kilograme”, “zakaj me sošolci ne marajo” …
– na knjižnih policah je vedno več knjig “srečna in zdrava”, “ribja juha za vsak dan”, “kako vzgajati otroka”, “kako preprečiti, da pes ne bo vzgajal nas” “ali je naš kanarček mačka” …
– ljudi vedno bolj zanima kako si (v dobesednem pomenu besed) kot kdo si in če tega ne poveš si asocialen, nesramen, brezčuten in ne vem še kaj.
– katoliška cerkev kljub vsem svojim grehom od sežiganja čarovnic dalje, do pedofilstva, sadizma, ipd. pridobiva na ugledu in se meša v vse mogoče sfere.
– verstva so vedno bolj v ospredju in se vmešavajo v vsakdanje življenje ljudi.
– med politki je vedno manj politikov.
– v gospodarstvu uspevajo tisti z največjimi gobci, največjimi ritnimi odprtinami in največjimi luknjami v glavi.
– v šolstvu se zatira razmišljanje z lastno glavo in podpira robotiko in avtomatiko.
– kaj je bonton ve vedno manj ljudi.
– kaj je spoštovanje ne ve skoraj nihče več.
– kaj je srčna kultura so pozabili skoraj vsi.

.
.
.

BTW, sem pa vesela, da sem gledala včeraj oddajo “As ti tut noter padu?”, ki mi zaradi Ladota ni ravno gledljiva (tip spominja na dvornega norčka v službi Zrneca) in se ob njej veselo muzala na kavču. Jana Prstenjaka ne poslušam, torej ne hodim na njegove koncerte in ga ne gledam s solzami v očeh (no, ja morda včasih, ko so solze od krohota, ne od smeha). Ampak hudimana, tudi Jan mene ne mara, ker ne mara žensk, ki pijejo pivo iz krigla, še manj pa ljudi, ki s prstom jemljejo kisle kumarice iz kozarca.

Kaj ima oddaja skupnega s propadom? Neumna je. Zrnec je tzar, oddaja je neumna, seveda je Zrnec posledično še večji tzar, ker izkorišča neumnost neumnih in točno ve kakšno oddajo mora narediti, da bo večini smešna za s fotelja past. Meni pa je edina smešna stvar v oddaji Lado. Mi lahko nekdo pove, zakaj v povprečju v vsakem stavku vsaj eno besedo ponovi po 3x? Ali jeclja, ali si s tem pridobiva čas, da se spomni besedilo na pamet? (primer: “Jan, so mi so mi so mi povedali, da ne maraš žensk, ki pijejo pivo iz krigla.)

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Asaka, propadamo …

  1. Schnuy says:

    jeba vale🙂

    srčno upam da tega nista pogruntala šele zdaj?

  2. Vale says:

    Nop. Danes je samo malo prekipelo🙂
    Krivo je striženje nohtov s ščipalcem za sosednjo mizo in nategovanje čiguma po rokah gore dole … no, to je bila samo kaplja čez rob …

  3. Vale says:

    Krivo je tudi to, da sem včeraj gledala na POP TV Sutjesko in potem pustila zadevo prižgano ter si iz čisto mazohistično vzgibov ogledovala “najnovejše” reklame in oddaje, ki jih komercialka nudi. Fej, fuj, bljak, jak … a me lahko prosim nehaš spominjat …

  4. klimbra says:

    Valči…….ob priliki mi dostavi svoj televizor…..ti ga itaQ ne rabiš……jaz bom pa za par pirov pršparal….deal????

  5. Vale says:

    Klimbra, rade volje bi ti dostavila televizor, če bi ga imela, ampak ga NIMAM.

  6. Onkel PEPE says:

    Ena zadnjih cvetk na to temo je novica, da je v Zagrebu koncertiral en zamorski godbenik. Bojda je malce pogostolel tudi v RollBaru v Ljubljani. Poleg (domnevam vsaj) mastnega honorarja je v hotelu, kjer se je udomačil, zahteval med drugim:
    – play station
    – 300 flaš dom perignona
    – 150 flaš hennessyja
    In so mu, kot je bilo rečeno, ugodili.

    Kar se mene tiče, bi se bolj spodobilo vse tiste flaše razdeliti med klošarje, ki crkavajo od žeje. Ampaq mene itaq nihče ne upošteva in me nikoli ne bo. Ta planet pač binglja na sila kilavih tečajih.

Leave a Reply

