Blogorola ga rola …

Kaj češ, tako mamo, ko se nekam prijaviš, ne da bi kaj pričakoval … potem pa dobiš mail, za katerega najprej pošiljatelju trdiš, da ni bil namenjen tebi, ko pa te vseeno prepriča, da je, še debelo zazijaš, strahoma pokukaš na stran 28 in ugotoviš, da zjebati herpes res ni kar tako …

Govorim o tiskani izdaji Blogorole … pa o temtegale se pa ne bom udeležila, ker sem pač asocialna in preveč utrujena od dogodkov preteklih dni … potrebujem samo ključno družbo

Če kdo še vedno ne ve za kaj točno gre, naj nemudoma kupi izvod tiksane blogorole …

P.S. Pivo, dva, tri si je ob tem prislužila Kameleonka … KABUM je vendarle ukraden iz njenega toka zavesti …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Blogorola ga rola …

  1. kameleonka says:

    Kabum je pogruntavščina blogerke M.🙂

  2. Vale says:

    Nima veze, sam da gremo na pir😛

  3. ermin says:

    jaz sem se režal ob “asaka!”. je to mantra večnega nasprotnika eustahija brzića – japanska buba? ali sem že za bilobil?

  4. Pingback: blogotip » Blog Archive » Tiskana Blogorola #1

Leave a Reply

