Inventura …

… v naši ustanovi. Vsako leto ista pesem … prepiri kdo jo bo delal, katero bo delal, kdaj bo jo delal, s kom jo bo delal.

… lani sem se je zaradi protesta, ki sem ga sprožila, izognila. Letos sem zopet v njej in noben protest ne pomaga, če se zameriš kurovodkinjam in je inventura edina oblika kazni, ki ti jo lahko zadajo in se pri tem, ko se pizdiš, nesramno režijo s svojim fafastimi usti.

Letos so me vtaknili v inventuro drobnega inventarja. Fifa temu reče popis vseh vibratorjev in kondomov po predalih miz, v resnici pa gre za to, da vzameš fascikel s kartonskimi karticam, ki so zložene po abecedi, odpujsaš od pisarne do pisarne ter preveriš ali ima folk v predalu takisti luknjač, spenjač, odpenjač, vibrator, kitajske kuglice, tampone, kot so zapisani na kartici in če nima ga zapišeš in zatožiš in seveda obtožiš, da je to ukradel in potem se z njimi jebe dalje disciplinska komisija, ne več inventurna. Če zadeve štimajo z rdečim kemikom napišeš Inventura 2007, odkljukaš in se podpišeš. Seveda moraš vse preverit, kajti dogodilo se je že, da se je kdo pritožil, da ni pokazal svojega vibratorja inventurni komisiji, na kar se je izvedelo, da je inventurna komisija odpujsala v sosednji kafič na pir, obljukala vse kartice in jih oddala, ne da bi sploh pogledala vibrator.

Danes je bil prvi dan popisa. V komisiji je še en član, ki sem mu gladko povedala oziroma zaukazala naj popiše svoj štuk, jaz pa bom v znak dobre volje, ker ne bo smrdel skupaj z mano, popisala naš štuk in še spodnjega. In sem šla. Door to door:
“Dober dan. Popis drobnega inventarja. Prosim, da zložite vse na mizo.”

Vse je potekalo BP, razen pri naši PRovki se je zataknilo z vprašanjem:
“A tukaj moram imet vse to kar vzamem? Ja, nič, pridi jutri, bom prinesla od doma.”

Pri popisu sem ugotovila, da je par vibratorjev pokvarjenih, nekateri so sposojeni, nekateri pa so namesto na dve, na štiri luknje.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Inventura …

  1. Karmen says:

    Uf, mene so potunkali lani v prejšnji firmi. In to direkt v kuhinjo, v hladilnice in shrambe. Smo morali tehtati in meriti vsako piz***jo. In to v kuhinji, kjer dnevno skuhajo 10k obrokov, GROZN. Pa še tiste copatke in kapce so nam nataknili in bele haljice. Še dobro, da ne delam več tam.

    Me zanima, kakšno inventuro naj delam letos, ko delam doma? :- )

Leave a Reply

