Ajm bek …

… no, pa sem nazaj. Pravzaprav sem bila že predvčerajšnjim, ampak sem se izgubila v službeni gužvi, ki je nastala zaradi izostanka. Polna vtisov, predvsem kulinaričnih. Ampak jih še moram zložit …  takoj, ko sem prišla nazaj sem bila namreč vržena v projekt inteligentnega namakanja oljčnih nasadov. Tako se sedaj seznanjem z vsebnostjo fermonov v oljkah, zakaj je olje dobro in zakaj ne, kako se rešiti oljčne mušice ter podobnimi zadevami, za katere moram povedati, da so sila zanimive … Portugal pa … zaenkrat povem samo “červeša grandoš” je na Portugalskem res grandoš, poleg tega pa še sila poceni:
=> červeša pikenjo 1 €
=> červeša normaloš 1,6 €
=> červeša grandoš od 2,00 do 2,5 €

Postreženo brez pir podstavkov, ker jih nimajo in se jim tudi sanja ne, kaj bi to lahko bilo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ajm bek …

  1. kameleonka says:

    Oh, kakšna smola za Ključno podrobnost, da na Portugalskem ne uporabljajo pirovskih podstavkov!😦

  2. Ivan Grozni says:

    Ne smola. Katastrofa.😦

  3. kameleonka says:

    No, ampak v Nemčiji jih pa ziher imajo. Pa na Danskem po mojem tudi!😉

Leave a Reply

