Go fuck yourself …

… danes zjutraj mi je stric Karoli na radiu povedal, da baje praznujemo Dan pozdrava. In to svetovni Dan pozdrava. 

Zadnje čase se non stop sliši o tem in onem dnevu in vsi so svetovni. Vsak ima že svoj dan. Ne verjamete? Kar poglejte kaj vse vrže ven Wiki, ki ima zabeležene svetovne dneve.

In kaj naj bi počeli ob svetovnem Dnevu pozdrava? Se pozdravljali? A drugače se ne? Ali bi naj pozdravljali tiste, ki jih drugače ne? In če ja, zakaj bi danes morala pozdravljat kar nekoga, ki ga drugače ne? V službi pozdravim vsakega, ki pripujsa mimo mene, v bloku pozdravim vsakega, ki pripujsa mimo mene, če vstopim v javni prostor (čakalnica in podobno) pozdravim, sicer pa vsak pozdravlja po svoje, nekateri tudi ne pozdravljajo, še manj odzdravljajo.

Za Dan pozdrava vam torej sporočam jebite se.

Če ne veste zakaj, si poiščite vic o Mujotu in Hasatu, ki ima epilog v: “Guten Tag tebi i tebi.”

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Go fuck yourself …

  1. Einherjar says:

    Sam je zanimivo… Vsak dan je dan necesa… Who cares… Se najbolj pri srcu mi je 14.marec.

  2. kameleonka says:

    Včeraj (mislim da včeraj) je bil še bolj butast dan: dan lokalnih knjižnic. WTF?!

  3. Vale says:

    Komentar moje sodelavke, ko sem ji povedala, da je danes Dan pozdrava: “Marš u pi*** mat***.” Se mi zdi, da je dobro proslavila😛

  4. klimbra says:

    1. januar……predlagam, da postane svetovni dan Walerij!!!!!!

    Zakaj pa ne……bomo še kaki Walerijin sejem organiziral, pa Walerijine piškote pekl, pa…….

    Ma…..bilo bi res kulsko…..ko si še ves skrokan od novoletnmega rajanja………te naslednji dan pozdravi DAN nekoga….ki ti je pri srcu…….in z veseljem lenariš, se izležavaš……….

    Jap…..Walerijin dan……DEFINITIVNO manjka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Vale says:

    Klimbra, Walerijin dan je 9. decembra, ko goduje Valerija, če že hočeš imeti Walerijin dan🙂 Sicer je krščanarski, vseeno pa ni potrebe, da bi ga prestavljali na 1. januar😛

  6. klimbra says:

    OK….tut 9.12. bo vredu!!!!!
    Cmoka ti torej pošljem na tisti dan!😉

  7. Heya i’m for the primary time here. I came across this board
    and I find It really helpful & it helped me out a lot. I hope to present
    something back and aid others such as you aided me.

Leave a Reply

