Častilka …

Do čistilk sem ponavadi prijazna in omikana. To pomeni, da ne tacam po prostoru kjer so ravnokar obrisale tla, da se jim v trgovini, ko prihajajo s tistim ogromnim strojem za čiščenje umaknem, ipd. Mnenja sem pač, da če že čistijo za mano/nami, zaslužijo, da se z njimi še prav posebej častitljivo ravna, zato so tudi ene redkih v službi, s katerimi tu pa tam tudi poklepetam o vremenu, mačkah, ki jih futrajo v okolici naše ustanove in podobnih brezveznih zadevah.

Odpujsam jaz včeraj v enem od naših trgovskih centrov na WC. V njem čistilka ravno čisti straniščne školjke. Pozdravim in jo prijazno pobaram kateri WC je prost? Z glavo pokaže na prvega. Pripujsam iz WCja, si umijem roke in si jih želim obrisati, ko ugotovim, da ni papirnatih brisačk. Še malo se razgledam naokoli, če je kje slučajno avtomat za sušenje rok. Ker ugotovim, da ga ni, odpujsam nazaj v WC, vzamem toaletni papir in si obrišem roke, ko se zasliši:
“Poslušajte vi, tamu su obrisače, ne vem zakaj morate toaletni papir, da rabite?”
“Gospa, če ga pa ni.”
“To vi komu drugemu govorte.” In z glavo pokaže na drugi komplet za papirne brisače, ki pa je cel polepljen s selotejpom in izgleda prej pokvarjen, kot uporaben, pa še nič ni videt v njem.
“Poslušajte gospa, tukaj brisač ni, tisti tam je cel polepljen s selotejpom in razbit, zato sem vzela toaletni papir. Nekam si moram obrisat roke.”
“Ja, takšni ste, rabite toaletni papir za ruke in potem še pušite unutra.”
“WTF? Kakšno pušenje?”
“Ja, ja, poznajem vas ja, pušite unutra, da sve smrdi.”

Sledil je kratek black out in plaz besed, ki se je usul iz mojih ust ni ravno primeren za zapis. Človek je prijazen, ženšče pa se usaja brez razloga in me še obtoži stvari o katerih pojma nimam. Toliko, da si nisem rok obrisala v njeno sršenje gnezdo na glavi, tako me je razkurila.

Še dobro, da me je pred vrati čakal Ključna podrobnost v vojaških hlačah in bulerjih. Zadeva namreč ni dala mira in se je zapodila za mano s tistim njenim vozičkom in bevskala name kot razjarjena čivava. Ko je zagledala Ključno podrobnost se je umirila. Seveda je imela srečo. Videz pač vara. Ključna podrobnost ji ne bi storil nič žalega, zase pa ne morem jamčit, da je ne bi dala na metlo in jo nekam izstrelila.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Častilka …

  1. Schnuy says:

    ha ha🙂 …jaz nimam težav s čistilkami. Sama čistim wc…smeti odnaša sodelavec…pisarne sesa drugi sodelavec.

    samo nisem ziher če je to nekaj s čemer se lahko hvalim,…ali pač raje ne..

  2. Vale says:

    Tudi jaz nimam težav s čistilkami v službi …

  3. Schnuy says:

    no, v centre pa ne hodim🙂

  4. Vale says:

    Tudi jaz ne, ponavadi se peljem😛

  5. Vale says:

    Ofca pa res, ampak tudi koze so OK🙂

Leave a Reply

