Piščančja prsa v gorčični omaki …

Kuhanje kosila oziroma večerje, odvisno kdaj pripujsam domov, je zame sila pomemben ritual v katerem se po veleumni službi sprostim in zrelaksiram … včeraj je bil ekspresen dan in domov smo pripujsali šele okoli 17.00, v hladilniku pa je čakala kura, da jo pripravimo v gorčični omaki

 

 

 

Piščanjča prsa sem naseckala na manjše kose in jih prav fino (do zlato rumene barve) popekla na žlički masla (zadnje čase sem pod vplivom bosanske kuhinje in zato uporabljam za pečenje maslo. Pri maslu pazite, da se vam ne zažge, ker potem je jed lahko sila ogabnega okusa, zato med daljšim pečenjem zalivajte tisto kar pečete z vodo). Fino popečenim koščkom piščančjih prsih (osoljeni so bili še pred peko) sem dodala dve čajni žlički gorčičnih semen, pol decilitra kisle smetane zmešane z dvema žličkama vode ter dva decilitra sladke smetane. Vse skupaj sem še 10 minut kuhala in ugotovila ter pri tem ugotavljala, da nekaj manjka, zato sem dodala  žličko sladkorja in žličko gorčice ter zopet cca 10 minut kuhala. Na koncu sem na vse skupaj narezala še malo sira, počakala, da se je lepo stopil ter postregla. Obojestransko sva ugotovila, da je jed odlična.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

2 Responses to Piščančja prsa v gorčični omaki …

  1. Onkel PEPE says:

    Tule okoli mene se vztrajno plazi en …emmm… kolega s kurjimi prsmi, konjskimi zobmi, svinjskim riwcem in možgani muhe enodnevnice. A ga naj skuham ali samo zapipsam?

  2. Vale says:

    Ne kuhanje, ne pips ne bosta pomagala. Najbolje, da ga umreš in skriješ :-)

Leave a Reply

