In zmagovelec/zmagovalka…

total.jpg

… neuradnega tajnega natečaja “Kdo bo oddal 999. komentar?” je …

 RUTH*

… traraaaaaaaaaam …

… v ta namen ji lastnica bloga podarja nagrado v obliki verižice. Velecenjeno zmagovalko prosimo, da uredništvu bloga (to je meni) javi naslov, kamor ji nagrado lahko pošljemo ter kakopak željeno barvo. Moj elektronski naslov se nahaja pri njenih komentarjih🙂 …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

12 Responses to In zmagovelec/zmagovalka…

  1. Onkel PEPE says:

    Ja, fajn. Zdaj vsaj vem, zakaj si zablokirala moje komentarje😦

  2. napo says:

    dem, a se nism mogu mal podvizat? … a za tisočega pa nič? … vsaj en štamprle tavžntrože bi lahko dobil🙂 …

  3. Vale says:

    … naslednji kontens bo za 1.666 komentar … morebiti dobiš lično izdelan sviter😛

  4. Ruth* says:

    Nehajte no🙂 Kdor zna, pac zna😛

  5. Ruth* says:

    Naj dodam še zahvalni govor:

    Zahvaljujem se Ukročeni Trmoglavki, da me je nominirala med svojimi Vsak dan klikam navdihi, hvala, da si me vpeljala v svoj svet blogerstva, čeprav nisem včlanjena v worldpress blogWORLD, imam o tvoji spletni strani le najlepše misli, ki me pripravijo do tega, da bi te najraje ugrabila in te zasužnjila kot kuharico na svojem domu. Naj izrecno omenim, da nihče ni sodeloval z mano pri tem velikem projektu imenovanemu 999. komentar. Vse sem izvedla sama in da, sprejmem nagrado osebno. Ob kosilu, ki ga bo skuhala ukročena trmoglavka.🙂 Hvala še enkrat. Hvala. Hvala.

  6. klimbra says:

    Spt sem falil😦

  7. vale says:

    Ruthka prav, samo barvo kosila in ogrlice še povej🙂

  8. kameleonka says:

    Ruth čestitam za nagrado, Ukročeni pa za 999 komentar na blogu! Menim, da bi bilo treba nazdraviti s Camparijem!🙂

  9. Vale says:

    Meni se dozdeva, da bo treba priredit kuharsko čarovniški večer v daljni prihodnosti, ko bo možno piknikiranje😛

  10. kameleonka says:

    Da, vsekakor!🙂

  11. Vale says:

    Kameleonka potreben bo strateški sestanek. Lovimo se že od idej za pasje obleke dalje … k stvari je treba pristopiti skrajno (ne)resno🙂

  12. kameleonka says:

    Kje in kdaj bomo sestankovali?! In kaj bomo zraven jedli in pili – to me seveda najbolj zanima!!

Leave a Reply

