Merjasec …

… pa ne tisti iz gozda, po domače imenovan divji pujs, ampak tisti, ki mu pred klanjem ne zavežejo ali odrežejo ali kakor pač je potrebno uredijo jajc, zato potem meso, ko ga kuhaš, pečeš, kako drugače pripravljaš smrdi in ima ogaben okus (svežega ne zavohaš) …

… seveda imam jaz kot taka, podobno kot moj foter in za razliko od moje mame, zelo razvit vonj in tako še toliko prej zavonjam merjasca, o okusu pa ni zgubljat besed, saj ga tisti trenutek, ko pristane v ustni votlini tudi izpljunem.

… vonja se predvsem, če se meso peče, vonj pa ima po postanem scanju. Če se kuha, se prej okusi, kot vonja. Dosti ljudi ga niti ne vonja, še manj okusi in so lahko srečni, ker ne vedo, kako grozeno je vse skupaj.… zakaj sem se spomnila na merjasca (merjasec se mu reče zato, ker mu pred zakolom pač, kot sem v uvodu povedala, ne zrihtajo jajc kot bi morali)? Ker sem danes bila na kosilu v Hotelu Mons, kjer se sem odločila, da vzamem ričet. Ričet je ipak najboljši, če se kuha v velikem loncu in tudi izgledal je zelo mikavno, zato sem si vzela tri velike zajemalke. Dam prvo žlico v usta in … jeak … v njem se je kuhal merjasec. Fuj, fej, pa zakaj imam vedno jaz to smolo, da ga dobim? Nahaja se namreč tudi v klobasah in salamah. Tam je njegov okus manj izrazit, saj je zmešan z normalnim mesom.

… bratranec, mesar, mi je povedal, da v primeru, če kupim merjasca, lahko takšno meso vrnem. To sem že velikokrat storila. Če meso vrnem izučenemu mesarju ni problema, ker ve za kaj gre. Če pa meso prodaja prodajalka s trgovsko šolo, ki nima pojma o mesu, me ponavadi samo debelo gleda in nima pojma o kakšnem merjascu govorim. Ko/če zagrozim z inšpektorjem ponavadi gre koga vprašat in potem mi verjetno iz samega ljubega miru meso vzamejo nazaj, kljub temu, da še vedno nimajo pojma za kaj gre.

… skratka, če ne veste kaj je merjasec, pa se vam bo ob pečenju svinjske pečenke dozdevalo, da nekaj zelo smrdi, potem je to to … fuj, fej, fuj …

… in če ne marate pravega, divjega merjasca, vam povem, da je to zato, ker ima le-ta isti ogaben okus, ker pač prav tako pristane v krožniku brez obdelanih jajc …

… v Monsu imajo drugače odlično hrano, da ne bo pomote, zato me je v dobro voljo spravil sirov štrudl …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Merjasec …

  1. Onkel PEPE says:

    Če prav razumem, ima torej merjasec vonj po rabljenih gatkah? Morda celo sanjske ženske? V tem primeru bi omenjeni ričet marsikdo shranil v svojo vitrino s fetiši.

  2. Onkel PEPE says:

    Imam filing, da me danes Mr. Worldpress pomalem ignorira? Nič ne de, saj sem vajen.

    Hotel sem pa pobarat, ali ima merjasec potemtakem vonj po rabljenih gatkah? Morda celo od sanjske ženske? Ker, če je temu tako, bi kazalo omenjeni ričet vtaknit v vitrino s fetiši.

    (PieS: me prav zanima, če bo Mr. W. tokrat objavil mojo blodnjo)

  3. kameleonka says:

    Hm, človek se vsak dan kaj novega nauči!

  4. Vale says:

    Ja, saj to je problem, ker večina ljudi za to niti ne ve in potem samo mislijo, da pač meso smrdi, ne vedo pa, da smrdi zato, ker gre za fucking merjasca🙂

Leave a Reply

