Nova obsesija …

… tole, ne samo z recepti, ampak tudi zgodovinsko podkrepljeno knjigo, ki vsebuje tudi različne jedilnike, opise posod v katerih se jedi pripravljajo, načini kako se servirajo ipd. sem kupila po potepanju skozi Mostar.

… poleg tega, da sem iz nje v parih dneh preučevanja izvedela marsikatero neznano ter se naučila tudi jezika v kateri je zapisana, sem z njo malo zamorila tudi Ključno podrobnost, ki že od četrtka posluša podrobne razlage kako se kakšna jed pripravi, kako se jedi po bosansko reče in slično … ampak mislim, da se mu vsaj malo odkupim s tem, da mu vso teoretično razlago postavim tudi praktično na mizo (pilav in čorba sta bila včeraj, danes zjutraj pa jajca na maslu s pastrmo in sirom) …

 

 

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Nova obsesija …

  1. Ivan Grozni says:

    Same razlage o hrani in podobnih užitkih me sploh ne zamorijo, ampak obratno. Težava je le v tem, da sem tretnuno rahlo hendikepiran, kar se tiče premlevalnih sposobnosti, zato sem rahlo nervozen ob tem kulinaričnem bombardiranju. :>

  2. Sandi says:

    Moja podrobnost gre v začetku avgusta z motorinom spet malce obiskat Amro,
    in se mi zdi, da bo treba poleg Andergraund Željkota obiskat še kakšno knjižnico😉

  3. vale says:

    Sandi, tole knjigo imajo večinoma v vseh. Je ena boljših, če si kuhar, ki ne rabi podrobnih receptov in če obvladaš bosanski jezik. Priporočam, res je huda.

  4. Sandi says:

    bomo preverili😀

  5. Sandi says:

    Željko ti pošilja pozdrave😉

  6. vale says:

    OOo danke in finke😛

Leave a Reply

