Bamija ali okra …

… je zelenjava na slikci, ki jo uporabljamo tudi pri kuhanju begove čorbe … mene pa zanima, če kdo ve ali jo morda kje v Sloveniji tudi prodajajo … vem, da bi jo lahko sama nasadila, ampak nimam kje …

Več o bamiji tukaj

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

11 Responses to Bamija ali okra …

  1. ermin says:

    ko me pot zanese mimo Sofre, bom vprašal pa ti javim.

  2. Vale says:

    Ermin hvala. A ti to o ljubljanski Sofri?

  3. kameleonka says:

    Hm, jaz imam pa doma en zavitek bamije že ene 2 leti – še nisem uspela pokuhati; najbrž jo lahko samo še stran fliknem?! A misliš da je to še uporabno?!

  4. vale says:

    Dvomim, da je še užitna … kje si jo pa dobila?

  5. Ivan Grozni says:

    @ Kameleonka: Sevega je uporabno! Spečeš pri 180 stopinj, serviraš napol hladno. Seveda osebam, ki ti gredo močno na živce.

  6. kameleonka says:

    Kupila v Sarajevu – v tisti najbolj lušni štacunci, ki je polna lesenih predalov, v katerih so začimbe. Tam, kjer imajo najboljpi ratluk!
    Sestra moje prijateljice me je peljala na Bamijo in ker mi je bila jed zanimiva, sem kupila zel, potem pa nanjo pozabila…

  7. kameleonka says:

    Ivan Grozni, mislim da bom počakala da se bamija še malo postara.🙂

  8. orlica says:

    Bamijo prodajajo v MB v Leclercu – vedno na zalogi

  9. božjak ljubo says:

    bamijo sem kupil v egiptu. zanima me če se jo lahko zamrzne ali blanšira ?

  10. Mojca says:

    Živjo, zanima me, ali ste našli, kje v Sloveniji jo prodajajo?🙂

Leave a Reply

