Twilight zone …

vale.jpg… se mi dogaja že od ponedeljka in danes se še očitno ni zaključil …

… zjutraj sem odmahudrala na avtomat po sendvič in vodo … sendvič mi je po odtipkani šifri A16 obvisel na spirali, ki bi ga morala izpljunit in nikakršne variante ni bilo, da ga dobim ven, kljub preklinjanju, brcanju in tresenju …  prisotni gledalci so se na glas krohotali, ker se je pred petimi minutami takisto dogodilo sodelavcu, poleg tega pa so v čaj, poleg čaja, dobili še nasuto kavo … ok, kjer je skrita kamera?

… sedaj pa sem ravnokar odpujsala do našega “tajnika”, če ga lahko tako sploh imenujem, ker vedno zajebe mesečne ure, bone za malico, dnevnic itaq ne zna obračunat, skratka, dela zmedo … ampak uradno je naš tajnik … odnesla sem mu poročilo s službene poti za obračun dnevnic … ko odhajam, me še vljudnostno vpraša kako sem, zato malo postojim in mu povem, da dobro, zaloputnem z vrati, srečna, da sem se ga hitro rešila in želim odpujsati nazaj, ko mi noge čudno tičijo prikovane na tleh oziroma se pogrezajo v nekaj mehkega in gostega … odpujsam, ampak občutek, da me nekaj vleče k tlom še vedno ostaja … še enkrat pogledam v nižine in z grozo ugotovim, da so pred tajnikovo pisarno na novo betonirali tla v pasu širine 1,5 metra, v svežem betonu pa odkrijem odtise mojih stopal, na škornjih pa centimetrsko oblogo betona … ugotovim tudi, da za sabo puščam ljubke sivo zelene odtise … no lepo, ustvarila sem Walk of Fame, naš tajnik bo lahko namesto predpražnika pred vhodom v pisarno imel  odtise mojih majhnih stopal … kako simpatično … kot beton na podplatih in petah od škornjev … hudiča, a niso mogli kje kaj napisat … kaj pa naši strašni predpisi iz varstva pri delu pa OHSAS standardi in podobne kozlarije, ki jih ponosno kažemo naokoli na papirju? … medtem me uzre tudi sodelavka in me z grozo v očeh vpraša, kaj za hudiča počnem? Kaj za hudič? Kaj za hudiča počne tam svež beton, ki ga človek, četudi bi ga opazil, ne bi mogel ravno prestopiti?

… glede na splet okoliščin in dogodkov, ki so se dogajali v Sarajevu in o katerih kanim še kakšno napisat, pravzaprav to ni  nič čudnega … čakam še samo, da se mi na glavo userje krava, ki bo slučajno priletele nad mano, ko bom čez 15 minut odpujsala na kavo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Twilight zone …

  1. Karmen says:

    Možnost, da se ti, ne samo userje, ampak tudi pade na glavo krava, so očitno dokaj visoke: http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,790,250651

    Ajt, bom en mal počarala zate, da bo šel danes bolj spodobno in normalno naprej. Pa na cesti gdaj poglej v špegu.

  2. Vale says:

    Glede na to, da sem predvčerajšnjim skoraj zgazila čobana + ofce upam, da se me bodo krave izognile🙂

Leave a Reply

