Nekaj o Bosancih …

… saj vem, tečna sem s tem Sarajevom, ampak o njem lahko pišem po dolgem in počez. Kaj pa morem, če je moje omiljeno mesto in bi se kar tja preselila, če bi imela jajca, pa imam na žalost samo jajčnike …

… Bosanci so kavalirji, ki me vedno znova pozitivno presenetijo. So tiste vrste gostitelji, ki bi naredili vse, da bi se kot turist počutil v njihovi družbi najboljše, hkrati pa niso vsiljivi ali nadležni. So spontani in ti resnično želijo vse najboljše in najlepše. Povrh vsega za njih še vedno velja “stara dunajska šola”, kadar so v družbi žensk. Vedno ti odprejo vrata, odmaknejo ali primaknejo stol, ne dovolijo, da sama tankaš avto in to zopet počnejo totalno nevsiljivo in nenadležno ter spontano. Pač znajo, s pravo mero, brez pretiravanja, brez osladnosti.

… v torek sem se udeležila konference, ki je potekala na Jahorini. Organizator je organiziral avtobusni prevoz iz Sarajeva do Jahorine. V dolini je bilo lepo, sončno vreme, zato smo se dame (ja, tisti, ki me ne uvrščate med dame, se ob to besedo ne rabite spotikati) oblečene v kostimčke obule v petke, precej visoke petke, no, zelo visoke petke.

… prisopiha avtobus na Jahorino, zasneženo s cca 50 do 80 cm snega. Varnostnik, ki je usmerjal promet, prijazno pove avtobusnemu šoferju, da ne bo mogel zapeljati do hotela, ker nima kje obrnit avtobusa, zato ga naproša, da nas izkrca cca 800 metrov pred hotelom. “No prav,” si mislim, “pešačila bom do hotela kot kakšen debil, se lovila na petah in delala klovna iz sebe. Prav mi je, kaj pa hodim na Jahorino v desetcentimetrskih petkah.” Ko slišim šoferja: “Pa dobro, pa imam ja u avtobusu elegantno obučene žene, pa ne može one, da hodajo do hotela u štiklama.” Tip obrne avtobus 800 metrov pred hotelom in lepo rikverc, z nasmeškom na ustih in razlago, da trening rikverc vožnje nikoli ne škodi, ustavi direkt pred vrati hotela. 

 

… Sarajevo, tramvaj, s sodelavko vstopiva:
“Dobar dan, možemo li platiti sa eurima?”
“Pa do kuda idete?”
“Do slovenske ambasade.”
“Pa dobro je, samo vi uživajte.”
“Ne, ne, samo vi recite koliko stane u eurima, jer nemamo KM-ja.”
“Pa dobro je, nema problema.”
… pa sva se peljale zastonj in o napitnini ni hotel slišat prav nič …

… hotel, parkirišče, na parkingu eden od uslužbencev hotela sedi v avtu:
“Dobar dan. Da li vi izlazite?”
“Ne, zašto?”
“Pa pitam, da znam, da li če neko otvoriti vrata garaže, pa ako ne izlazite idem po receptora.”
“Aaaaaa, pa nema problema,” skoči iz avta in preden midve rečeva: “Neeeee, saj bova midve šle,” izgine za vrati hotela in se čez minuto pojavi z receptorjem, ki odklene vrata.

… bencinska črpalka:
Stopim iz avta in hočem natankat, ko prileti bencin kelnar:
“Nemojte, pričekajte.”
“Ne, ne, mogu sama.”
“Pa znam, da možete sami ali ne možem ja, da sam ovdje in gledam ženu, da sama tanka avto.”

… ja, Bosanci so kavalirji … po dolgem in počez …

p.s. se vidi, da ima Ključna podrobnost tudi bosanske korenine …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

8 Responses to Nekaj o Bosancih …

  1. kameleonka says:

    Tudi jaz imam z bosanci same pozitivne izkušnje. V Sarajevo sem potovala z vlakom. V Zagrebu vstopita študent in študentka iz Bosne. Malo se zaklepetamo in kaj hitro me fant kar takole neposredno vpraša: “Si slobodna? Imaš dečka?” “Imam.” Malo je bil žalosten in mi to potem še parkrat ponavljal (revček je bil od mene mlajši točno 9 let), ampak sva bila zmenjena. Všeč mi je ta njihova neposrednost. Da vsi takoj vemo pri čem smo. Ne pa tako kot slovenci, ki skoz nekaj mencajo.
    Ta moj osvajač je čez kakšno uro izstopil, pot sva nadaljevali z njegovo kolegico, ki me je opozorila, da na vlaku veliko kradejo, zato sva se zmenili da se izmenjujeva pri spanju. Potem pridemo v Sarajevo, ona me takoj predstavi svojim staršem ki so jo čakali (predstavi me kot prijateljico, pa sva se poznali šele 8 ur). Potem se poslovimo, oni gredo, jaz pa čakam prijateljico da me pride iskat. No in medtem ko oni odhajajo se njeni starši obrnejo nazaj, obstanejo, nato pa ona priteče do mene rekoč da njene starše zelo skrbi, da jaz nebi ostala sama na postaji – če sem sigurna da me bo kdo počakal, ker če ne grem lahko z njimi. Samo debelo sem gledala, res!!

  2. Onkel PEPE says:

    “…Bosanci so kavalirji, ki me vedno znova pozitivno presenetijo…itditd…hkrati pa niso vsiljivi ali nadležni…itditd…Pač znajo, s pravo mero, brez pretiravanja, brez osladnosti…”

    Mejdun, vedno sem domneval, da sem žombatist, pa se izkaže, da sem v resnici busanc. Tudi OK🙂

  3. Vale says:

    Senior Pepe, ti si čisto navaden bosančist😛

  4. Vale says:

    Danes imam brilantne ideje. Morebiti sploh niso Bosanci taki kavalirji, ampak sem jim JAZ ful všeč😛

  5. kamelonka says:

    Prepričana sem da bo to!

  6. Onkel PEPE says:

    Señorita Valewija, a me pecaš?🙂

  7. Vale says:

    Senior Pepe ne, si premalo bosanski😛

  8. Onkel PEPE says:

    Še dobro, sicer bi Señor G. uprizarjal scene🙂

Leave a Reply

